بازدید 15025
۳
اوضاع عجیب چمن تیم شاهین بندر عامری که در جام حذفی تا ۸تیم برتر صعود کرده

ورزشگاه کنار آرامگاه ، میزبان پرسپولیس شد!

رختکن ورزشگاه در کوچه پشتی است و کاملا پنجره هایش به کوچه باز می شود و قطعا هواداران عاشق از این محل ، به رختکن پرسپولیس سرک می‌کشند
کد خبر: ۱۰۴۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 08 April 2021

شاهین بندر عامری، این تیم شگفتی ساز جام حذفی که با حذف تیم دسته اولی استقلال ملاثانی خودش را به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رساند در این مرحله به پرسپولیس خورد و به حکم قرعه، میزبان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاهین بندرعامری بازی های خود در دسته دوم لیگ آزادگان را در ورزشگاه شهدای شهرستان تنگستان (شهر اهرم) انجام می دهد و انگار هیات فوتبال بوشهر می خواهد با توجه به بدون تماشاگر برگزار شدن بازی حذفی پرسپولیس و شاهین بندر عامری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، این بازی را هم بدون تماشاگر در همین ورزشگاه برگزار کند اما ورزشگاه شهر اهرم آمادگی چنین کاری را ندارد.

ورزشگاه کنار آرامگاه ، میزبان پرسپولیس شد!

قرار است شاهین بندر عامری از طریق جام حذفی، خود را و منطقه را به مردم ایران بهتر بشناساند و روا نیست خاطره بد در ذهن فوتبالدوستان نقش ببندد.

آیا این زمین آماده پذیرایی از پرسپولیس می شود؟ رختکن در کوچه پشتی، نورافکن روی تیر چراغ برق! ورزشگاهی که اگر مسئولان استانی به خودشان بیایند می توانند اندکی بهسازی اش کنند اما این ورزشگاه ضعف های اساسی دارد. ضعف نورافکن که در گزارش قبلی به آن اشاره شد، برگزاری این بازی زیر نور را غیرممکن می کند چرا که تیر چراغ برق در این ورزشگاه نقش نورافکن را ایفا کرده است!

صرف نظر از نورافکن، رختکن طراحی شده مشرف به کوچه پشتی قرار دارد و طرفداری نوشته هوادارانی که احتمالا در این کوچه تجمع خواهند کرد و شیشه های رختکن و دسترسی راحت به رختکن بازیکنان از طریق این کوچه هم از نکات جالب ماجراست، کوچه ای که آرامگاه بهشت اکبر اهرم را از ورزشگاه جدا می‌کند. تعجب نکنید، ورزشگاه کنار آرامگاه است!

این همزیستی مسالمت آمیز همسایه ها با آرامگاه و ورزشگاه باعث شده گاهی نوای رقص و پایکوبی با غم و عزا در این مکان ترکیب شود! اما همین ماجرا، پرسش هایی را هم مطرح می کند؛

ورزشگاه کنار آرامگاه ، میزبان پرسپولیس شد!

۱‌‌. آیا قرار گرفتن ورزشگاه کنار آرامگاه در طراحی شهری عجیب نیست؟! سال گذشته بود که شایعه شد ورزشگاه فولاد در کنار قبرستان احداث شده است که بلافاصله آذری واکنش نشان داد و با ناراحتی از کسانی که این شایعه را مطرح کرده اند گفت که قبرستان در ۳۵ کیلومتری ورزشگاه واقع است و اگر کسی میل به مردن دارد بسم الله!!

۲. آیا با احداث ورزشگاه، کار مسئولان تمام می شود و دیگر این ورزشگاه نیازمند تعمیر نیست و برنامه ای برای نگهداری ورزشگاه وجود ندارد؟ یعنی ورزشگاه را که ساختیم دیگر هیچ توجهی به آن نمی کنیم تا به وضع اسفناکی دچار شود که قابل مشاهده است.

۳. اصرار امیرحسین محتشم مسئول هیات فوتبال استان بوشهر به برگزاری مسابقه جام حذفی در ورزشگاهی که قطعا پروتکل های بهداشتی در آن رعایت نخواهد شد، چیست؟! از حضور همسایه ها و اشراف آنها به ورزشگاه که بگذریم، مگر می شود با فنس و دیوارهای کوتاه که پریدن از آن به سادگی ممکن است، مانع ورود تماشاگر به ورزشگاه شد؟ آن هم تماشاگری که دوست دارد با بازیکن پرسپولیس عکس یادگاری بگیرد. پرسپولیس که سالی سه بار به تنگستان نمی آید که آمدنش عادی باشد!

۴. سازمان لیگ با چمنی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، چگونه حاضر شده است بازی های لیگ دو را در این ورزشگاه برگزار کند؟

۵‌. جدول کشی اطراف زمین چمن اگر با لغزش بازیکنان درون زمین به بیرون همراه شود آیا ایجاد فاجعه نخواهد کرد؟ مسئولین این طراحی غیر اصولی کجا هستند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هنر و سلیقه نزد ایرانیان است و بس
خیلی هم خوبه تازه مسولین بشینن سر جایگاه ویژه از اونجا بندر هم پیداست
واقعا مسخره هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر