بازدید 18168

حمایت مجلس از گاندو پس از انتقاد تند روحانی

فصل دوم سریال گاندو که به بحث جاسوسی در تیم مذاکره کننده هسته ای پرداخته بود در تعطیلات نوروز پخش شد. قرار بود این فصل در سی قسمت پخش شود اما ناگهان متوقف شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 07 April 2021

به گزارش تابناک، در روزی که حسن روحانی رییس جمهور به تندی از سریال گاندو انتقاد کرد ۱۶۰ نفر از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای از این سریال تقدیر و تشکر کردند.

ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۶۰ نفر از نمایندگان در قدردانی از ساخت سریال «گاندو ۲» را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: "ملت در مجموعه تلویزیونی گاندو به صراحت دیدند که پروژه نفوذ بسیار فراتر از موضوع جاسوسی به نفع دشمن و در واقع هدف نهایی‌اش دلسرد کردن مردم از انقلاب و آرمان‌هایش با به کارگیری آخرین روش‌ها و تکنولوژی‌های ساخته شده در کارگاه‌های فوق سری سازمان‌های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر مراکز جاسوسی غرب است."

نمایندگان در بخش پایانی بیانیه خود آورده‌اند: " از سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازندگان و بازیگران مجموعه تلویزیونی گاندو که به راستی سلبریتی واقعی هستند، تشکر می‌کنیم و به آنان خدا قوت می‌گوییم که نوری بر تاریکخانه جریان نفوذ تابانده و پشت پرده بسیاری از وقایع تلخ و ناگوار رخ داده در کشور را افشا کردند."

این بیانیه همچنین به بحث نفوذ در برجام و پس از برجام پرداخته است.

این در حالی است که حسن روحانی رییس جمهور در نشست امروز دولت به تندی از سریال گاندو انتقاد کرد.

او گفت: "ما در دولت دوازدهم با رهبری رهبر معظم انقلاب و حمایت و هدایت ایشان توانستیم آمریکا را شکست دهیم چرا برای آن شکست از پول ملت فیلم درست نمی‌کنید. اگر قرار است از پول ملت فیلم درست کنید واقعیت‌ها را نشان دهید. حقیقت‌ها را به مردم بگویید. پیروزی ملت را بگویید. نباید به مردم غیرواقعی بگوییم و واقعیت‌ها را تحریف کنیم."


فصل دوم سریال گاندو که به بحث جاسوسی در تیم مذاکره کننده هسته ای پرداخته بود در تعطیلات نوروز پخش شد. قرار بود این فصل در سی قسمت پخش شود اما ناگهان متوقف شد.

برخی عوامل سریال مدعی بودند فشار دولتی باعث نیمه کاره ماندن پخش سریال شده است.

پیشتر برخی از اعضای کابینه از جمله وزیر فرهنگ و وزیر خارجه از این سریال انتقاد کرده بودند. ظریف آن را سراسر دروغ دانسته بود.

با این حال دولت می گوید هیچ نقشی در توقیف آن نداشته است و تولید سریال کامل نشده است. روز گذشته نیز جواد افشار کارگردان سریال اذعان کرد که فصل دوم گاندو پانزده قسمتی بوده نه سی قسمتی و فصل سوم آن در دست تولید است.

 

 

فرارو

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۱۵
مجلسیها هویتشان و سوابقشان مشخصه تخصص که ندارن پس رو به حاشیه سازی اورده ان و فرافکنی می کنند مجلسی با حداقل رای کمیته امدادیها و مداحان و مزدبگیران بهزیستی.
کاش این آقایان به افراد نفوذی کسانی که در ترور شهید فخری زاده و...... هم نقش داشتند هم اشاره و افشا می کردندشان .....
فقط این را می دانم که هرچه را که مجلس انقلابی نما ی فعلی تایید کرد صد در صد به ضرر مردم هست وهرچه را مخالفت وبرعلیه آن بود برعکس صددرصد درست است ...
آقای رئیس جمهور، شما به این همه گرانی میگی پیروزی، شما را به خدا مردم سرزمین ایران رو چی فرض کردی، صدا و سیما بد کرده یه کم اونم یه کم از واقعیات پشت صحنه رو بازگو کرده، واقعا باید ملت عزیز و شریف سرزمین ایران باید از شما و عملکرد شما شکایت و گله داشته باشیم نه شما متعرض صدا و سیما بشید. امیدوارم روزی حرف مردم رو بشنوید، الان دیگه همه میدونن که دشمنی آمریکا با ما، بر سر دین ماست وگرنه چرا با عربستان و سایر کشورها کاری نداره، خیلی طبیعی هست وقتی ترکیه لائیک هم از آمریکا اطاعت و تبعیت نکنه مثل خرید سامانه S400 از روسیه او رو تحریم کرد. بله آمریکا، قوی تر از خودش و رشد کشورهای دیگه رو برنمی تابه، نمی ایسته تا به وجود اومدن یه قدرت رو ببینه و بهش فرصت رشد بده.
شکایت ما هم امروز و هم فردای قیامت بخاطر عملکرد شماست، شما چرا به فکر قوی کردن کشور خودت نیستی و دائم منتظر برجامی.
واقعا فردا روز قیامت به چگونه به روی امام بنیانگذار این انقلاب نگاه خواهی کرد. از استان آذربایجان غربی شهر خوی.
تابناک خیلی زردی واقعا.
کدام پیروزی آقای حسن کلید؟
عجب مجلسی
این مجلس به ظاهر انقلابی به جای چاره جویی واسه مشکلات روزافزون مردم منتظرن روحانی یه حرفی بزنه تا سریع بیان محکوم کنن و بیانیه بدن حتی اگه روحانی حرف درست بزنه باز بیانیه میدن و محکوم میکنن مهم نیست روحانی چی میگه مهم اینه که هر چی روحانی بگه رو محکوم میکنن.
مسخره تر از این مجلس مگه داریم؟؟؟؟
سلام:

اگرانتظار داشته باشیم که مجلس نه از سریال گاندو

که از کل صدا وسیما حمایت نکند

جای تعجب داشت

مگر مدیریت مجلس جدای از دوستان مدیریت در صدا وسیما هستند

پس این همه امار های رضایت بالای 80 درصدی که صدا وسیما می اورد از کجاست

از همین رضایت منتخبین ملت در مجلس است
اگر از این 160 انقلابی مجلس انقلابی حتی 16 نفر هم این سریال دیده باشند
کارهای بچه گانه
مملکت ما رو باش. مردم توو فقر و نداری و کرونا دست و پا میزنن اینا دعواشون سر یه سریال لوس بی معنیه
ما از شما بیانیه و نامه علیه رییس جمهور نخواسیم ما از شما قانون تسهیل در ایجاد رفاه برای مردم خواستیم اگه هنر داری مغز و وقت و توانتان را در این میدان صرف کنید اینداد و بی داد ها را همیشه شما در خانه ملت داشته و دارید و خواهید داشت این ها ریالی به درد این ملت نخورده و گره ای از این مردم باز نمیکنه!!! در منطق این نوع نمایندگان راحت به قدرت رسیده(داد و فریاد و توهین و انتقاد الکی) نوعی هنر و کارکرد محسوب میشه و حال آنکه بیشتر از این را در روزنامه ها و عرصه سیاسی دیگران دارند اما ماموریت نمایندگان این نیست و چنین چیزی نبوده است. بنشینید به فکر راه حل برای مشکلات زندگی مردم بدبخت اما نجیبمان باشید ما فریاد کش و آتش زن و داد و بیداد کن در مجلس نمی خواهیم. راه اجرای رییس جمهور را تسهیل کنید و سنگ اندازی نکنید ...
فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی کاری فرهنگی و هنری هستند که با بودجه ی ملی ساخته می شوند
نیازی نیست یک سریال تلویزیونی اینقدر سیاسی شود

انصافا از این ۱۶۰ نماینده مجلس بپرسید چند نفرشان این سریال را دیده اند؟؟
تحلیلشان چیست؟؟؟
شرم بر سازشکاران
مجلس فقط از این کارهای بچه گانه انجام داده و بس! در هیچ جای دنیا برای یک مجموعه تلوزیونی اینقدر بلوا به پا نمی شود! از طرفی اگر در صدا و سیما که اسمش ملی است بر علیه دولت می شود فیلم ساخت چرا بر علیه دیگران نمی توان؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر