بازدید 7334

معارفه ناصر سراج به عنوان دادستان نظامی تهران

دادستان قضایی استان تهران گفت: امیدوارم بتوانیم با نیرو‌های مسلح همکاری لازم را داشته باشیم و دنبال این هستیم اجازه ندهیم ویروس وارد نیرو‌های مسلح شود و پیشگیری لازم را انجام دهیم.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ 06 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ناصر سراج دادستان نظامی استان تهران در آئین معارفه خود به عنوان دادستان نظامی استان تهران اظهار کرد:خدا را شاکرم که در خدمت نیرو‌های مسلحی هستم که امام زمان و، ولی فقیه زمان فرمانده آن‌ها است.

دادستان نظامی استان تهران خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ما رکن رکینی از نظام هستند که نقش به سزایی در پیروزی و حفظ انقلاب داشته‌اند.

وی گفت: ما همراه و هم طرف نیروی مسلح هستیم و هر جا مشکلی باشد قطعاً خدمت نیرو‌های مسلح هستیم و همراه آن‌ها خواهم بود.

سراج اظهار کرد: ٤٢ سال سابقه قضائی دارم و در همه قسمت‌های دادسرا، دادگاه، دیوان و دادستانی کل حضور داشتم و بعد از رسیدگی به پرونده سه هزار میلیاردی با اصرار ریاست سازمان بازرسی را پذیرفتم.

دادستان نظامی استان تهران اظهار کرد: بنا نداشتم بنا به دلایلی ادامه همکاری دهم، اما به دلیل رودربایستی با ریاست قوه قضائیه موفق نشدم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با نیرو‌های مسلح همکاری لازم را داشته باشیم و دنبال این هستیم اجازه ندهیم ویروس وارد نیرو‌های مسلح شود و پیشگیری را انجام دهیم و اگر ویروس وارد شد و اقدامی انجام داد قطعاً و با شدت برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم حتی برای یک نیروی مسلح ما از طرف افراد ناباب مشکلی ایجاد شود.

سراج در پایان گفت: همه هم و غم ما این است که ترک فعل را جدی بگیریم. باید ترک فعل‌ها بررسی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل