بازدید 11895
سخنگوی نیروهای مسلح:

برای نماینده‌ای که به سرباز سیلی زده متأسفم

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به ماجرای درگیری یک نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور گفت: بسیار متاسفم برای کسی که می‌رود و از مردم رأی می‌گیرد و به عنوان نماینده آنان وارد مجلس می‌شود اما کشیده به یک سرباز می‌زند.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 06 April 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار ابوالفضل شکارچی در حاشیه نشست خبری با موضوع سربازی در پاسخ به ایسنا در مورد رسیدگی به ماجرای علی اصغر عنابستانی که بر سر اصرار برای ورود غیرمجاز به خط ویژه به صورت یک سرباز پلیس راهور سیلی زده بود، گفت: بسیار متاسفم برای کسی که می‌رود و رأی مردم را می‌گیرد و به عنوان نماینده آنان وارد مجلس می‌شود و حتی اگر آن سرباز خطاهم کرده باشد به اوکشیده بزند.

اوتصریح کرد: سیلی به سرباز یعنی سیلی به نظم و امنیت و نیروهای مسلح و به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی به ماجرای درگیری یک بازپرس با سربازی در یکی از شهرهای شمالی نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه با آن فردی که با عنوان بازپرس با سرباز درگیر شد هم علیرغم قول‌هایی که دادند، برخورد نشد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه ما این موارد را پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: در شأن جمهوری اسلامی نیست که بازپرس قلدری کند یا یک نماینده به صورت سرباز سیلی بزند. این سربازان برای خدمتی که می‌کنند آموزش دیده‌اند و حتی اگر تخلف هم کرده باشند، راهکار قانونی دارد و نباید به او سیلی بزنند.

وی افزود: ما به عنوان نیروهای مسلح امروز از هر دوی آن افراد شاکی هستیم، نباید اجازه دهیم به سربازی که در این شرایط داوطلبانه و صادقانه در حال خدمت است سیلی زده و به مشکلاتش افزوده شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه حساب مجلس محترم شورای اسلامی از چنین نمایندگانی جداست، گفت: حساب این فرد از نماینده‌های مردم جداست. در نظام جمهوری اسلامی فرقی بین نماینده و وزیر و امیر و وکیل با دیگر شهروندان وجود ندارد. قانون گفته که نباید از خط ویژه عبور شود و اجرای آن هم برای همه یکسان است و سرباز هم به همین وظیفه خود عمل کرده است.

وی ادامه داد: این سرباز سازمان دارد و هیچکس حق ندارد به او توهین کند. این فرد با مجری قانون برخورد کرده و بعد هم می‌گوید قانونگذار است.

شکارچی در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا در مورد شکایت متقابل عنابستانی از سرباز و حمایت ستادکل از سرباز وظیفه گفت: مساله دو موضوع دارد، اگر محرز شود که سرباز هم تخلفی داشته به آن رسیدگی خواهد شد. اما مساله سیلی زدن هم تخلفی است که حتما شاکی هستیم و آن را پیگیری خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳۱
«حساب مجلس محترم شورای اسلامی از چنین نمایندگانی جدا» بوذ اگر همانطور که وعده داده بودند در تاریخ پنج شنبه 16 بهمن 1399 به «جرم» عنابستانی رسیدگی می کردند. این شامل قوه قضائیه در ماجرای بازپرس مجرم شمالی هم می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
سر و ته این نماینده ها و اقلیت رای دهنده بهشون از یه قماشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
این انقلابی ترین مجلس است
ناشناس
| Austria |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
این مجلس فقط شعار می دهد و در عمل هیچ
نمایندگان خود نظیر عنابستانی ندارد. برخوردی با تخلفات
فقط اظهار تاسف کافی نیست سردار...باید کاری کنید که درس عبرتی باشد برای دیگر گردن کلفتهای قانون گریز.
سردار ما هم برای شما و امثال شما متاسفیم که ترسو و بزدل و شریک در این بازی ها و سیاستها هستید که نتوانستید از حقوق خودتان به خاطر سیلی خوردن آن سرباز عامی و ساده لوح دفاع کنید!!! در حیران هستیم چطور امثالتان میخواهند از مملکت در مقابل یاغیانی چون آمریکا و اسرائیل و ... دفاع کنند....!!؟؟؟
نمینده قبل از انتخابات نماینده شدم قول میدهم که فلان کار را انجام میدهم همین که خرش از روی پل رد شد حاجی حاجی مکه مردم کیه
من برای کشورم بخاطر داشتن مجلسی باچنین نمایندگانی متاسفم
سخن قشنگی است. ما هم متاسفم هستیم که سیستم چنین شخصی به عنوان رجال سیاسیرا برای کسب رای مردم تایید میکند.
برای کل مسئولان متاسف باش
اقتدار خودتان را باتحمایت از سرباز جمهوری اسلامی ایران نشان بدهید وگره کل مردم ایران اظهار تاسف میکنند
احسنت بشما.
راضی نیستم فرزندانمون دوری از خانواده رو تحمل کنند از اون طرف قانونگذار مملکت بیاد سیلی به فرزندانمون بزنه
امیدوارم بزودی مردم به این نا نماینده سیلی بزنند درس عبرتی برای همه ی افراد همانند او بشود
شما اگر از سرباز وظیفه خودتان دفاع نکنید دیگر هیچ جایگاهی بین نیروهای مسلح نخواهید داشت
اگر در کشور ژاپن یا سایر کشور های پقانو مدار بود مطمن باشید نماینده استعفا می داد و به اشد مجازات هم محکوم می شد فقط تو ایران یه نماینده مردم کتک می زنه و طلبکارم می شه
جالب ترین قسمت حرف های سردار :"سربازی که در این شرایط داوطلبانه و صادقانه در حال خدمت است" !!! داوطلبانه ؟؟؟ یا به اجبار؟ نمیدونستم سربازی داوطلبانه شده!
انکارهای اولیه نماینده ضارب(عذرخواهی بعدی او که تایید ایشان برای خطایشان بود به همراه شاهدان فراوان و فیلم های دوربین ها ) ،آیا مشمول هیچ تخلفی نیست؟
ایشان یار و استاندار احمدی نژاد بوده است. لازم است رای آوردن او هم بررسی شود. ظاهرا حرف و حدیث هایی در رای او در حوزه سبزوار وجود دارد
قوه قضاییه به این امور در اسرع وقت رسیدگی کند... کجا رفت دادستان؟
سرباز سبلی می خورد چون پایین ترین مقام رو داره و مافوق ش باید از اون حمایت کنه
مگر اینها نماینده ملت هستند ؟
این یک طرز فکر که خودشان را بالانر از مردم میبینند و مردم فقط وسیله هستند برای بالا بردن و آوردن این افراد متاسفانه
قانونگذاری که خود بی قانونی میکند.... تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
داریم در کشوری زندگی میکنیم که اگه دزد اومد خونت یا زورگیری کردن ازت نمیتونی بهشون آسیبی بزنی و بهشون چپ نگاه کنی چون قانون ازشون حمایت میکنه! ولی یک نماینده که دوستانش همچین قوانینی رو نوشتن به راحتی سیلی میزنه و کسی هم کاریش نداره!! اینجا مردم از عدالت و قوه قضاییه و ... دلسرد نمیشن؟!
همینی که هست هر کی ناراضی هستش جمع کنه بره
خدا سیلی محکمی در زندگی بهش بزنه که تکبر وغرور از یادش برود
آخرش میگن که انتخاب خودتونه شما اشتباه کردید باید پاش وایسید
این سرباز فر زند من شما است ولی در برابر قانون همه یکی هستند چه نماینده چه سرباز
نماینده به سرباز چک میزنه
پلیس برای گرانی بنزین مردم رو هدف قرار میده
در مجلس نمایندگان فقط داد میزنند و هیچکدام سر جای خود نیستند و شعار مرگ میدهند و به کشورهای دیگر توهین میکنند
لات و لوتها در اینستاگرام گردن کشی و یار جمع میکنند
دلالان و قاچاقچیان قیمتها را بالا و بالاتر میبرند و ......
مملکت را رها کرده اند .قانونی وجود ندارد .قدرت اجرایی نیست . قانون فقط برای اقشار ضعیف است . دزد و قمه کش و اراذل و اوباش و قاچاقچی راحت جولان میدهند .خبری از برخورد هم نیست .خلخالی کجایی .عزیزم کجایی
نماینده مجلس 10 درصدی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار