بازدید 5227
۳

افزایش تصاعدی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مازندران

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی‌مازندران از افزایش تصاعدی تعداد بیماران مبتلا به کرونا بخصوص کرونای جهش یافته انگلیسی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰ 06 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجموعه ۲۰و۴۵ دقیقه خبر صداوسیما با اشاره به اینکه هم اکنون پس از نوروز پر تردد در استان، شهرستان‌های قائم شهر و رامسر در وضعیت قرمز و ۱۱ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا بخصوص از نوع جهش یافته انگلیسی حالت تصاعدی به خود گرفته است.

دکتر موسوی با بیان اینکه یک هفته پیش رو هفته‌ای طلایی برای مقابله با کرونا در راستای کاهش ابتلا و بستری شدگان در بیمارستان‌های استان است، افزود: مهار این ویروس با رعایت کردن نکات بهداشتی همچون شستن مداوم دست‌ها، استفاده از ماسک و حضور نیافتن در مراسم عروسی، عزاداری و تجمع‌های خانوادگی است.

او گفت: سهل‌انگاری یا عادی‌انگاری شرایط کنونی می‌تواند موج شدید‌تر و جدی‌تری را نسبت به پیک‌های قبلی ایجاد کند و قطعاً بی‌احتیاطی مردم نسبت به مراودات و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی شرایط را به سمت وخامت پیش خواهد برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
لطفا کسانی که به مازندران سفر کردند تجربه شون رو بنویسن ، تا جایی که من دیدم 50 درصد مردم محلی اصلا رعایت نمی کردن ، اون عده ای از مغازه دارها هم که ماسک داشتن کم و بیش ماسکشون زیر چونه شون جمع شده بود و ...
گرچه نمیشه امار دقیق داد و شهرهای مختلف متفاوته ولی اینجوری هم نبوده که همش مشکل مسافرها باشه تا سال تحویل شد پلا7 و 82 بود که مشغول عید دیدنی بودن !!!
البته منصفانه اینه که اینم بگم که مسافرهایی بودن که متاسفانه رعایت نمیکردن و ممکنه باعث مشکل شده باشن ...
از رفت و آمد مسافر همه چیز میرسه: منفعت مادی، کرونا و .....
چه تصاعدی؟ هندسی، حسابی، توافقی و یا ...اونوقت با چه قدر نسبتی؟ بزرگتر از یک یا کوچکتر از یک؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار