بازدید 22105
۴

قیمت نجومی میوه در میدان تره بار

بررسی نرخ های مصوب میوه نشان می دهد قیمت‌های بالا و نجومی برای فروش به صورت عمده در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران در نظر گرفته شده به طوری که برخی میوه ها با نرخ هایی مانند 29 و 33 هزار تومان فروخته می شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 05 April 2021


به گزارش تابناک، قیمت مصوب عمده فروشی انواع میوه و تره بار در تهران اعلام شد اما از نکات قابل توجه در این ارتباط تعیین قیمت های بالا در این ارتباط است به طوری که هر کیلوگرم پرتقال تا 23 هزار تومان، خیار 11 هزار تومان، سیب 16 هزار تومان، کیوی 23 هزار تومان، نارنگی 33 هزار تومان ،موز 29 هزار تومان و آناناس کارتنی 900 هزار تومان اعلام شده است.

تعیین نرخ های بالا سبب افزایش قیمت میوه در بازار خرده فروشی شده و به طوری که انواع میوه با قیمت های بسیار گزاف به دست مصرف کنندگان می رسد .

لیست انواع میوه و تره در بار به صورت عمده در تهران به شرح زیر است. این لیست به تایید اتحادیه خرده فروشان و بارفروشان میوه و تره بار و میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران رسیده است.

قیمت نجومی میوه در میدان تره بار

گفتنی است افزایش صادرات محصولات کشاورزی و درآمدهای بالای ارزی صادرات این محصولات در گرانی میوه در ماه های اخیر موثر بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
قیمت های رنگ، چسپ نواری و قطره، پت، جارو، سطل و .... خلاصه هر چیزی بیش از 6 برابر شده اند! می فهمید!؟
لعنت به هر چه مسوول بی لیاقت در هر رده ای که هست
با این قیمت های بالا بسیاری از مردم محروم از خوردن میوه هستند و در مقابل بیماری ها بسیار آسیب پذیر هستند برای مسئولان هم فقط بخش هایی مهم هستند که ایجاد مالیات کنند
الکی نگید اقای روحانی گفته تا پایان دولتش چیزی گرون نمیشه !
اول خبر گرونی مرغ بعد خودرو الانم میوه
سرعت دولت رفته بالا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر