بازدید 8864
۲

رکورد جدید میزان ابتلا به کرونا در ترکیه

وزیر بهداشت ترکیه از ثبت بيش از ۳۷ هزار ابتلای جدید به ويروس کرونا در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 31 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از آنکارا، فخرالدین کوجا اعلام کرد: با مثبت شدن آزمایش کرونایی ۳۷ هزار و ۳۰۳ نفر در شبانه روز گذشته، آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه به ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۸۸۰ نفر رسید.

وزیر بهداشت ترکیه افزود: با جان باختن ۱۵۵ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان به ۳۱ هزار و ۳۸۵ نفر رسید. تاکنون، ۲ میلیون و ۹۹۹۵ هزار و ۳۳ بیمار کرونایی هم بهبود یافته اند.

در همین حال، با قرمز شدن ۵۸ استان ترکیه ظرف یک ماه عادی سازی تدریجی، دولت مجبور به تکرار مقررات سختگیرانه از جمله منع تردد آخر هفته‌ای برای کنترل وضعیت کرونایی این کشور شد. بر اساس رنگ بندی جدید نقشه ریسک کرونایی ترکیه، هم اکنون ۵۸ استان این کشور در وضعیت قرمز (هشتاد درصد جمعیت)، ۱۲ استان در وضعیت نارنجی، ۱۰ استان در وضعیت زرد و فقط یک شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه شامگاه سه شنبه پس از نشست کابینه دولت اعلام کرد: بی توجهی به تدابیر و ادامه سیر صعودی آمار کرونایی ما را مجبور به تجدیدنظر در شرایط عادی سازی کرده است.
به گفته اردوغان، علاوه بر اجرای منع تردد شبانه سراسری، در استان‌های قرمز مقررات منع رفت و آمد آخر هفته‌ای مجددآ اجرا خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
مقایسه تفاوت تعداد کرونایی ها با درگذشتگان در ایران وترکیه اثبات کننده همه چیز می باشد
مردم انجا هم عادی انگاری کردن حتی با وجود قرمز بودن کل ترکیه هواپیماهای توریستی از کشورمان هرروزه به استانبول وانتالیا پرواز دارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی