بازدید 4463
۱

افزایش شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی براثر ابتلا به کرونا جان باخت و شمار قربانیان استان به ۴۷۱ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 30 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، "دکتر پرویز یزدانپناه" افزود: هم اکنون ۲۵۴ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۶۵ نفر مبتلای قطعی و ۱۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۷هزار و ۶۰ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۹۳۲ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۳۲ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت به ترتیب در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، بهمئی، دنا و چرام می باشند، همچنین از ۷۴۶ نمونه رپید تست گرفته شده ۸ درصد موارد مثبت و به ترتیب در کهگیلویه، لنده و بهمئی می باشند.

یزدان پناه تاکید کرد: با توجه به روند افزایشی موارد میتلا در استان، انتظار می رود که تخت های کرونایی بیمارستان های استان تا هفته آینده بوسیله بیماران کرونایی اشغال شوند و احتمالا در ٢ تا ٤ هفته آینده روند افزایشی مرگ و میر در استان اتفاق افتد.

وی بیان کرد: افزایش تردد در بازار های محلی و شهری و افزایش تردد های بین شهری و درون شهری موجب شیوع بیش از پیش بیماری می شود، همچنین حضور در تجمعات به مناسبت های مختلف می تواند بیشترین راه انتقال بیماری باشد که لازم است مردم از حضور در تجمعات پرهیز نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: بیماری کرونای جهش یافته در استان نیز شیوع داشته است بنابراین باید پروتکل های بهداشتی بیشتر از گذشته رعایت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وقتی جادها را باز گذاشتین فکر کشت کشتار کرونا را باید میکردین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل