بازدید 9080

طغیان کرونای انگلیسی در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته با شناسایی ۸۲ بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان جمع مبتلایان به این نوع کرونا به ۴۸۱ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 26 March 2021

دکتر فاطمه نوروزیان در این خصوص به ایسنا، گفت: شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، قشم، پارسیان، میناب، حاجی آباد، رودان و جزیره کیش بیشترین آمار کرونای انگلیسی را دارند.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۴ مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان جاسک نیز شناسایی شدند و اکنون قطعا در همه شهرستان‌های استان کرونای انگلیسی داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: اکنون بیش از ۹۰ درصد موراد مثبت کرونا در استان از نوع کرونای جهش یافته انگلیسی است.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ۳ فوتی نشای از کرونا در استان داشتیم که دو خانم ۶۰ و ۴۷ ساله از بندرعباس و بندر خمیر و یک آقای ۷۰ ساله از قشم که با این فوتی‌ها شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۹ نفر رسید.

نوروزیان بیان کرد: با بستری ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان جمع بستری‌ها به ۱۱۱ نفر رسید که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) هستند و حال ۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر