بازدید 5969

خیز دوباره بیماری در خوزستان از اول تعطیلات

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: با شروع تعطیلات عید و دید و بازدیدها و خریدها، متاسفانه دوباره بیماری در استان خوزستان خیز برداشته است.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 26 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر سید محمد علوی در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری در استان خوزستان اظهار کرد: در استان خوزستان از ۱۸ اسفندماه طرح بیماریابی شهید سلیمانی تشدید شد و تا ۲۲ اسفندماه ادامه داشت که تا این تاریخ، سیر کاهشی در موارد بروز بیماری و موارد بستری را شاهد بودیم.

وی افزود: با این حال، با شروع تعطیلات عید و دید و بازدیدها و خریدها، متاسفانه دوباره بیماری در استان خوزستان خیز برداشته است که امیدواریم با رعایت مردم، این خیز را نیز به روند کاهشی تبدیل کنیم.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان بیان کرد: تا پیش از این، هفت شهر استان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار داشتند اما از دیروز ایذه و بهبهان نیز به وضعیت قرمز اضافه شدند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: اگر مردم توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که مرتبا تکرار می‌شود شامل شست‌وشوی مرتب دست‌ها، ماسک زدن، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و خودداری از حضور در تجمعات و خودداری از مسافرت را رعایت کنند، بیماری در استان سیر نزولی خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان