بازدید 7567

مشکل مرغ در کشور تا یک ماه آینده برطرف می‌شود

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: بر اساس برنامه‌ریزی بلند مدت وزارت صمت و جهادکشاورزی تا یک ماه دیگر مشکل تامین مرغ در کشور حل خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 26 March 2021

به گزارش «تابناک»، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمبود مرغ و تأمین آن اظهار داشت: مشکل این موضوع فقدان دوراندیشی مدیران مربوطه وزارت صمت و جهاد کشاورزی بر می‌گردد زیرا نگاه این دونهاد برای حل مشکلات روزانه است.

وی تاکید کرد: اگر به مسئله تأمین مرغ از مدت‌ها قبل و دو ماه گذشته رسیدگی کرده بودند، در شرایط فعلی به مشکل بر نمی‌خوردیم؛ از طرف دیگر به حمایت‌ها و تنظیم بازار توجه نمی‌شود و مرغ‌دار مجبور به فروش کمتر از هزینه بازار شده و اکنون تلافی می‌کند.

عدم اجرای قوانین تأمین محصولات دامی‌

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: باید وزارت صمت و جهاد کشاورزی برای یک سال برنامه‌ریزی داشته باشند و همچنین اگر وزرا قوانین برنامه ششم توسعه را که مبنی بر تأمین و تولید ۹۵ درصد محصولات و نهاده‌های کشاورزی و دامی است، اجرا و مشوق در نظر می‌گرفتند، اکنون این مشکل را نداشتیم.

وی یادآور شد: اکنون شرایط فعلی بازخورد کم کاری‌های وزارت صمت و جهاد کشاورزی است، اما امیدواریم که تا یک ماه دیگر و در ماه رمضان این معضل حل شود که دچار وضعیت حاد نشویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل