بازدید 12498
ورود گل گهر به ماجرا و خواسته ناگهانی پدیده برای دریافت پول نقد

انتقال قاسمی نژاد به استقلال چگونه متوقف شد؟ / بازی جدید عضو هیات مدیره علیه مددی

جالب اینکه این عضو پرحاشیه هیات مدیره همان فردی است که در دور قبلی حضور مجیدی در استقلال، به همراه سعادتمند مخالف فرهاد بود و علامت هیس معروف مجیدی نیز خطاب به او نشان داده می شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 18 March 2021

امین قاسمی‌نژاد روز گذشته خبر شماره یک رسانه های ورزشی بود و تقریبا صفحه ورزشی همه خبرگزاری ها و همچنین سایت های ورزشی، خبر از انتقال رسمی ستاره تیم مشهدی به استقلال داده بودند اما این انتقال چرا هنوز نهایی نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بررسی های خبرنگار تابناک نشان می دهد که در آخرین لحظات و در حالی که مذاکره دو طرف به نتیجه مشخص رسیده بود، از صبح امروز و در حالی که قاسمی نژاد در محل ساختمان باشگاه استقلال حضور یافت، ناگهان تغییر کرد و مسوولین تیم پدیده مشهد درخواست مالی جدیدی را مطرح کرده‌اند که بی ارتباط به پیشنهاد تازه باشگاه گل گهر سیرجان نیست.

باشگاه پدیده مشهد که دیروز با نامه رسمی قوه قضاییه به فدراسیون فوتبال ، نامش از شهرخودرو تغییر یافته است، حالا در اختیار هیات فوتبال خراسان رضوی است و این هیات که رییس خود را در جمع هیات رییسه فدراسیون فوتبال می بیند ، قدرت و نفوذ زیادی پیدا کرده است. گویا برای مدیران جدید تنها عایدی مالی بیشتر در این انتقال مهم است و آنها رقم مشتری کرمانی را چرب تر از استقلالی ها می بینند. 

در این میان توقع استقلالی ها از مهدی رحمتی سرمربی تیم مشهدی هم چندان تحقق نیافت و برخی شنیده ها حکایت از خواسته امیر قلعه نویی برای در اختیار گرفتن امین قاسمی نژاد به هر قیمتی دارد. در این میان اختلافات قدیمی رحمتی و قلعه نویی هم رنگ باخته و این بازیکن هجومی را کمی از اردوگاه استقلال دور کرده است. 

در این میان، مسوولان پدیده که می خواهند هزینه های نیم فصل دوم و معوقات این فصل بازیکنان شان را از محل درآمد ناشی از این انتقال ها تامین کنند، اصرار دارند که ستاره تیم خود را به بالاترین پیشنهاد واگذار کنند. آنها برای صدور رضایتنامه قاسمی نژاد، تنها پول نقد را ملاک قرار داده اند.

در توافقات بین باشگاه استقلال و پدیده، قرار شد مدیران استقلال برای پول رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد، چکی برای تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به باشگاه مشهدی بدهند. در ادامه، این تاریخ تغییر کرد و مدیران پدیده خواستار صدور چک برای تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه شدند که مورد موافقت احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال قرار گرفت، اما به یکباره و در شرایطی که همه چیز تمام شده بود، مدیران پدیده از دادن رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد امتناع کردند. مسئولان استقلال و قاسمی‌نژاد شب گذشته در باشگاه حضور داشتند و منتظر رضایت‌نامه بودند، اما خبری نشد. مدیران پدیده در چرخشی ۱۸۰ درجه به مدیران استقلال اعلام کردند که در صورت پرداخت وجه نقد حاضر به صدور رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد خواهند بود.

شیطنت تازه عضو بازیگوش هیات مدیره استقلال علیه مدیرعامل

در این میان، جریان سازی کذایی یک عضو هیات مدیره استقلال که دستش از نقل و انتقالات تا حد زیادی کوتاه شده، بار دیگر یادآور اختلافات داخلی آبی هاست که در حساس ترین روزها یقه این تیم را می گیرد.

مشخص نیست این فرد که با ادعای تامین منابع مالی و تخصص در مسایل اقتصادی به هیات مدیره استقلال راه یافته است، چگونه بدون کوچکترین عایدی برای باشگاه و طرحی که بتواند به کمک مالی استقلال بیاید، هنوز در هیات مدیره باشگاه باقی مانده و هر از گاهی در فضای مجازی علیه مدیران ارشد باشگاه کودتا می کند؟

جالب اینکه این عضو پرحاشیه هیات مدیره همان فردی است که در دور قبلی حضور مجیدی در استقلال، به همراه سعادتمند مخالف فرهاد بود و علامت هیس معروف مجیدی نیز خطاب به او نشان داده می شد.

انتقال قاسمی نژاد به استقلال چگونه متوقف شد؟ / بازی جدید عضو هیات مدیره علیه مددی

برخی کانال های هواداری که با اشاره این چهره ، موج های منفی علیه استقلال می سازند؛ از دیشب سوژه جدیدی را کلید زده اند و آن مخالفت احمد مددی با پیوستن قاسمی‌نژاد به استقلال است!! موضوعی که روابط فرهاد مجیدی با مدیرعامل را نشانه رفته تا برایث مدتی همچون محمود فکری، مجیدی را هم از مددی برنجاند. این در حالی است که مددی طی 48ساعت گذشته همه مقدمات انتقال قاسمی نژاد را طی کرد و کار تمام شده بود اما حالا با بازی جدید برخی نام های سرشناس سابق استقلال، این بازیکن ارزنده با افزایش نرخ و نحوه پرداخت پول، از استقلال فاصله گرفته است.

جالب اینکه این حملات بار دیگر در کنار مددی اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره باشگاه را هم نشانه رفته است ؛ در حالی که او هم در رایزنی ها برای نهایی شدن انتقال حضوری جدی داشت و هنوز هم این پرونده بسته نشده است.

قاسمی‌نژاد امروز (پنجشنبه) به همراه مدیربرنامه‌هایش به باشگاه استقلال رفت تا بلکه رضایت‌نامه او صادر شود، اما خبری از رضایت‌نامه نیست. در این میان دلخوری هواداران و مدیران استقلال از عدم همراهی مهدی رحمتی نیز یک سوژه مجزاست که می تواند با ورود به این ماجرا، به استقلال کمک کند و حالا که قرار به فروش این مهره است، همچون صدور رضایتنامه فرجی برای پرسپولیس ، کار قاسمی نژاد را هم پیگیری کند. حتی برخی زمزمه ها در ساختمان باشگاه استقلال حاکی از مخالفت سرمربی پدیده با انتقال قاسمی‌نژاد به استقلال است و باید دید تا پایان امشب ۲۸ اسفند که فصل نقل و انتقالات زمستانی به اتمام می رسد، این بازیکن نصیب کدام تیم لیگ برتری خواهد شد.

نویسنده: صادق لودریچه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر