بازدید 7752
۳

مردم تعطیلات نوروز را در خانه بمانند

یک عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که تعطیلات نوروزی سال جدید را در خانه مانده و از سفر کردن پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵ 16 March 2021

محسن فتحی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا فصل الخطاب ما برای مبارزه با این ویروس است، گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که به سفر نمی روند و تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.

نماینده مردم سنندج افزود: بیش از یکسال از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد و علی رغم ضعیف شدن زنجیره انتقال، با شیوع کرونای انگلیسی مواجه هسیتم که خطر جدی برای همه هموطنان به شمار می آید. ما این را می دانیم که مردم از جهت رعایت پروتکل های بهداشتی خسته شده اند و به آن هم حق می دهیم اما درخواستمان این است که در تعطیلات نوروزی پیش رو در خانه مانده و به دید و بازدید عید نروند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: مردم تعطیلات نوروز را با اعضای خانواده شان باشند، به سفر نرفته و همچنان هم پروتکل های بهداشتی را رعایت کننند تا این ایام نیز با صحت و سلامت سپری شود.

فتحی در پایان اظهار کرد: ان شاءلله با گذر از این دوران، واکسیناسیون ملی در اوایل خردادماه سال آینده با واکسن داخلی انجام شده و بعد از آن زنجیره انتقال به طور کامل قطع شده و زندگی مردم به روال عادی اش برخواهد گشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
برای سلامتی خودمان هم که شده مسافرت نرویم.
((عید دل آرا آمده ,
شاد باش ,
سال دگرگون شده ,
شاد باش ,
در شروع این سال جدید ,
ما میمانم در خانه ,
شاد و خوشحال ,
چونکه امسال ,
همه می شوند واکسینه ,
کرونا تموم میشه ,
عید سال بعد ,
همه هستیم زنده و شاد ,
و می گیریم در آغوش ,
همه عزیزانمان را ,
ما این عید را ,
می مانیم در خانه ,
شعر از : دل آرا شرکاء ))
برو بابا....

فقط همین به ذهنم اومد.
مسئولان هم تعطیلات نورزی در خانه بمانند! بلند نشید راه بیفتید کیش و ... بگید ما داریم با هواپیما سفر می کنیم! سفر سفره! آهای مسئولین پروتکل ها رو جدی بگیرید!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل