بازدید 18429
۸

عذرخواهی ترقی از سعید محمد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با رد هرگونه ادعایی درخصوص تحریف مصاحبه‌اش با ایسنا گفت: من براساس تحلیلی که از برخی رخدادهای خبری مشاهده کردم مثل تغییر مدیریت قرارگاه خاتم الانبیا و سپس استعفای جناب آقای سعید محمد، چنین برداشتی را مطرح کردم.
کد خبر: ۱۰۴۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ 15 March 2021

یه گزارش تابناک؛ حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در مصاحبه اخیرش با ایسنا هیچگونه تحریفی صورت نگرفته است، اظهار کرد: اما عناوینی که بعضی از خبرگزاری‌ها برای بازنشر این خبر استفاده کرده بودند با محتوای خبر ایسنا و اظهارات بنده کاملا مغایرت داشت.

وی افزود: من براساس تحلیلی که از برخی رخدادهای خبری مشاهده کردم مثل تغییر مدیریت قرارگاه خاتم الانبیا و سپس استعفای جناب آقای سعید محمد، چنین برداشتی را مطرح کردم که خوشبختانه با توضیح ایشان مبنی بر اینکه دلیل تغییر صرفا استعفای ایشان بوده از این موضوع رفع ابهام شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه البته این مسائل در دوران رقابت‌های انتخاباتی یک مساله ساری و جاری است، ادامه داد: معمولا وقتی پای نامزدها به مناظرات تلویزیونی کشیده می‌شود این سوال و جواب‌ها و ابهامات را ممکن است مطرح کنند و طبیعتا قضاوت آن با مردم عزیز و هوشمند است.

ترقی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز مبعث درخصوص حکمرانی مطلوب خاطرنشان کرد: امیدواریم بر اساس این رهنمودها مردم ما به یک انتخاب شایسته برسند، در همین جا اگر دغدغه و نگرانی در ذهن آقای سعید محمد و طرفداران ایشان پدید آمده است پوزش می‌طلبم و امیدوارم در عرصه رقابت‌های انتخاباتی با توجه به اینکه شورای نگهبان همه مسائل را دقیق مورد بررسی قرار می‌دهد مردم عزیزمان هیچ دغدغه‌ای از روند انتخابات نداشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸
واقعا اينها كه خودشان را اصولگرا مينامند به چه اصولي پايبندند؟!!!!!ايشان به راحتي تهمت ميزند يعني گزاره خبري ؛بعد ميگويد براساس تحليلش بوده!!!!!!!!!هرچند از نظر من هركس در انتخابات شركت كند جز بلاهت و حماقت شايسته هيچ صفتي نيت زيرا انتخابات يعني تصميم جامعه براي تغيير اما در ايران از محتوا خاليست و كمترين تغييري با خواست انتخاب كنندگان صورت نميگيرد.
یعنی راحت اومدی تهمت زدی ابروی یه مسلمون را بردی وحالا هم ببخشید و بر اساس تحلیلم بود و ایشان هم شفاف سازی کرد و حل شد؟ یعنی توی بقیه امورات هم به همین صورت عمل می کنید. یعنی بر اساس تحلیلتون راحت تهمت می زنید و بعدم حل می شه. یعنی شماها قرار بوده ما را ببرید بهشت؟ برای همینه کهوضع مملکت اینه که الان هست. هرکسی بر اساس تحلیل خودش از دیوار سفارت یکی دیگه بالا میره بعد هم شفاف می کنه و تموم. حالا مردم باید چوب تحلیلها ابکی شما را بخورن و شما هم بری سراغ تحلیل بعدی. ببین دین و دنیامون دست کیا افتاده تو رو به خدا. اسمشون را هم گذاشته اند مسلمان
بی تقوایی تا به کجا؟ راحت تهمت می زنیم بعد میگیم اشتباه شد!!! فردای قیامتی هم هست .....
دست به مهره بازیه اقاجون.
این ادم ها که روز روشن تهمت می زنند چه کاره این مملکت هستند که می خان برای 85میلیون ایرانی تعیین تکلیف کنند این ترقی کجا بود تا الان !!!؟؟؟؟
وی افزود: من براساس تحلیلی که از برخی رخدادهای خبری مشاهده کردم مثل تغییر مدیریت قرارگاه خاتم الانبیا و سپس استعفای جناب آقای سعید محمد، چنین برداشتی را مطرح کردم که خوشبختانه با توضیح ایشان مبنی بر اینکه دلیل تغییر صرفا استعفای ایشان بوده از این موضوع رفع ابهام شد.
اگر جای آقای سعید محمد بودم حتما از شما شکایت می کردم
جوری صحبت می کنی انگار رئیس قوه قضائیه هستی
چقدر راحت با آبروی دیگران بازی می کنید آقای محترم
عذرخواهی لازم نیست ایشان قطعا" برکنار شده اند
آبروی طرف مقابل و از بین ببر بعد بگو اشتباه شده مرتیکه
امام علی (ع) : تهمت مثل ذغال می مونه نمی سوزونه ولی سیاه میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار