بازدید 7571
۴

تردد به قشم آزاد شد

فرماندار قشم گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا وضعیت شیوع ویروس کرونا در قشم زرد اعلام شد و از این رو تردد به جزیره قشم بدون ممنوعیت امکانپذیر است.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 14 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علیرضا نصری شامگاه شنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم افزود: همکاری و همدلی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باعث شد قشم در ایام نوروز تعطیل نشود.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ستاد کرونای کشور در صورت تغییر وضعیت قشم به نارنجی و قرمز، این جزیره با تعطیلی و ممنوعیت تردد همراه می‌شود.

تصریح کرد: هرگونه تجمع و مراسم عروسی و عزا ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

اسکان مسافران فقط در مراکز اقامتی با مجوز امکانپذیر است

فرماندار قشم گفت: اسکان مسافر در چادر و منازل اجاره ای ممنوع است و مسافرانی که قصد سفر به قشم دارند می‌بایست فقط در مراکز اقامتی با مجوز اسکان یابند.

وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی منازل اجاره‌ای بدون مجوز پلمب می شوند و از ورود مسافران بدون محل اسکان جلوگیری می‌شود.

نصری ادامه داد: آزمایش کووید۱۹ در فرودگاه، اسکله‌های پهل و شهید حقانی با جدیت ادامه دارد و ورود مسافر بدون پاسخ منفی از هر طریقی به قشم ممنوع است.

فرماندار قشم تصریح کرد: اسکله‌های گردشگری، مراکز اقامتی و اصناف در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب می‌شوند.

وی تاکید کرد: وضعیت شهرهای قشم، درگهان و سوزا و روستاهای هُلُر، سَلَخ و دِیرِستان نامناسب است.

رییس ستاد مقابله با کرونای قشم ساده انگاری و عادی سازی را آفت شیوع بیماری دانست و افزود: تا واکسینه شدن ۷۰ درصد از مردم کشور، باید شیوع این بیماری را جدی گرفت.

وی از گندزدایی محل تردد مردم و مسافران در ایام نوروز خبرداد و تصریح کرد: قرنطینه روستا، محله و افراد درگیر ویروس با جدیت دنبال می‌شود و نیروهای بسیج، دریابانی و انتظامی بر این امر نظارت کافی دارند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
عجب.مسخره بازی چیه.نزدیک تعطیلات و دوباره برای کسب سود باز کردین که مردم بیان و تردد کنن
خودتون رو مسخره کردید
و چند روز دیگر دوباره نارنجی و قرمز می شود چه باید گفت به این مسئولان
الان پول مردم رو میگیرن جیبشون که پر شد میگن مردم مقصر بودن رفتن مسافرت اوضاع قرمز شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان