بازدید 10917
محور‌ها لغزنده و ترافیک روانی دارد

بارش برف در ارتفاعات هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: وضعیت بارندگی در محور‌های هراز و فیروزکوه باعث لغزندگی سطح محور‌ها شده و تردد باید با احتیاط همراه باشد.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 11 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز بدون ترافیک در جریان است و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه مجاز وجود ندارد.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان در جریان است، اما از ورود خودرو‌های فاقد مجوز و غیربومی به این محور و محور هراز جلوگیری می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: در ارتفاعات محور‌های هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف خفیف و بارش باران هستیم و به همین دلیل سطح محور‌ها لغزنده است و هم‌وطنان به هیچ عنوان بدون تجهیزات زمستانه وارد محور‌های کوهستانی نشوند.

کهریزی ابراز کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان در جریان است، اما با توجه به بارندگی‌های پراکنده خودرو‌ها باید با احتیاط بیشتری وارد این مسیر‌ها شوند.

وی اضافه کرد: هم‌وطنان که قصد عبور از محور‌های کوهستانی را دارند، بدون تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ، پوشاک گرم، تغذیه کافی، اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو و با باک پر از بنزین وارد این محور‌ها نشوند و مأموران پلیس راهور خودرو‌های فاقد این تجهیزات را باز خواهند گرداند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: ورود خودرو‌های غیربومی و فاقد مجوز به استان مازندران ممنوع است و توصیه اکید داریم هم‌وطنان به هیچ عنوان وارد محور‌های هراز و فیروزکوه نشوند، زیرا در هر دو مسیر رفت و برگشت گیت‌های ایست و بازرسی تعبیه شده و عوامل پلیس راه اجازه ورود و خروج خودرو‌های غیربومی را به استان‌های تهران و مازندران نخواهند داد.

کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان‌مان رقم بزنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار