بازدید 5869
۴

همتی: سراوان در امنیت و آرامش است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در حال حاضر سراوان در امنیت و آرامش کامل است و تنها عده‌ای به تحریک رادیو و کانال‌های بیگانه جو روانی ایجاد کرده بودند.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 08 March 2021

به گزارش تابناک، حسن همتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته هیاتی از مجلس شورای اسلامی برای بررسی اتفاقات اخیر سراوان به این شهرستان سفر کرد. در وهله‌ اول برای بررسی حوادث منطقه از تمامی مناطق مزبور بازدید شد که در این بازدید نمایندگانی از وزارتخانه‌های اطلاعات و کشور و فرماندهان نظامی نیز حضور داشتند.

وی توضیح داد: دیدارهایی با مردم عشایر و مسئولان منطقه برگزار شد و با برخی از آسیب دیدگان نیز از نزدیک صحبت شد سپس هیات پارلمانی به سراوان رفته و در آنجا نیز در جلسات شورای تامین شرکت کردیم. در سیستان نیز دو جلسه با مسئولان اطلاعات و سپاه تشکیل شد قرار است در تهران نیز نشست‌هایی برگزار شود که بعد از آن نتایج به دست آمده در قالب گزارشی به کمیسیون امنیت ملی داده خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان درباره شرایط فعلی سراوان گفت: در حال حاضر سراوان در امنیت و آرامش است که پیش از این هم امنیت حاکم بود تنها یک عده‌ای شاید به تحریک رادیو و کانال‌های بیگانه جو روانی ایجاد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
عده ای جو روانی ایجاد کرده بودند که الحمداله با گلوله جوابشان را گرفتند و الان منطقه امن هست و دیگر نیاز به پرداختند به فقر و بیکاری مردم نیست
بله...
اینترنت وصل است.
بیکاری ریشه کن شده.
فقر چیه اصلا.
کرگدن هم پرواز میکند.
۱۰روزاست اززمین وآسمان نابودشان می کنید
به جای اینکه به حرفشان گوش دهید
همه می دانیم آخروعاقبت خوشی ندارید
باشلیک مستقیم ۳۵ نفرو کشتن جو روانی ایجاد کردن
مهم اینه امنیت داریم
خودمون داعشیم داعش میخوایم چیکار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها