بازدید 8374

سلیمی: چه کسی مسئول گرانی‌هاست؟

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشخص است گرانی ها نتیجه سیاست چه کسانی است؟ گفت: گاهی برخی به گونه ای مظلوم نمایی می کنند که جای مدعی و منکر عوض می شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 23 February 2021


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری مستند به ماده ۱۰۹ آئین نامه داخلی مجلس گفت: بر اساس این ماده ناطق چه نمایندگان باشند و چه نماینده دولت نباید از موضوع مورد بحث خارج شود. ما در حال بررسی بودجه هستیم و گاهی مباحثی از سوی نماینده دولت مطرح می شود که خارج از بحث است. ایشان می گوید ما موافق گرانی نیستیم و می خواهیم نرخ ها ثابت باشد اما دلار ۲۶ هزار تومانی، تورم ۶۲ درصدی خوراکی ها، سکه ۱۲ میلیون تومانی، مرغ ۳۵ تا ۴۰ هزار تومانی و گوشت ۱۵۰ هزار تومانی را چه کسی آورده است. آیا این گرانی را ما آورده ایم؟

وی افزود: مشخص است گرانی ها نتیجه سیاست چه کسانی است. اما جوری مظلوم نمایی می کنند که گویی دولت دیگری وجود دارد و جای مدعی و منکر گاهی عوض می شود. آیا شاکله بودجه ای که شما آوردید منشأ این تورم عجیب نبود؟ امروز قیمت فولاد و سیمان چقدر است؟ پشت تریبون بگویم عامل گرانی چه کسی است؟ و این بساط را چه کسی به پا کرده است؟.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۰
وقتی وزیر محترم جهاد کشاورزی خبر ارزانی مرغ و تخم مرغ در هفته آینده می دهد و در هفته آینده، مرغ و تخم مرغ گرانتر می شود، چرا وزیر محترم جهاد کشاورزی سکوت می کند، چرا پیگیری نمی کند تا ببیند چه کسی یا کسانی با آبروی ایشان بازی می کند و مدیریت ایشان را در جامعه زیر سئوال می برد و...
باعث گرانی ارز و به طبع آن کالاهای اساسی ملت مجلسی است که از وقتی به صدارت نشستند فقط دنبال حاشیه سازی و چوب لای چرخ اقتصادی دولت گذاشتن هستند چون می خواهند عده ای بی تخصص در راس امور باشند ملت هم میدانند و شماها محصول رای حداقلی هستید.
فعلا پاکسازی بین مجلس و دولت و مافیا، ولی فکر کنم کار خورزوق خان باشه!!!!!
دزد نزد خودتان است جایی را نگردیدگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی بر ارند غلامانش درختان ز بن
تابی تو الان خبر زری که پیامک را گرون کردن .خوب کی ؟
تیتر زدی که اینترنت را گرون کردن .کی؟
مجلس خودش تصویب میکنه لایحه دولت را
بعد میان میگن من نبودم دستم بود دستم تو آستینم بود
خوب ملت همیشه در صحنه را سرکار میزارین
بازم بگو مرگ بر این اون
امریکا اسراییل مردم
واقعا دنبال مسئول گرانی ها هستی؟؟ پس بدان مسئول گرانی ها اونایی هستند که امثال تورو به اسم نماینده مردم فرستادند مجلس.
تو مطمئنی که میدانی مسئول گرانی ها چه کسی هست؟ مبادا فکر کنی علتش تحریم هاست. شما هم هر چی پایداری بهت دیکته کرد همان را بگو.
گویی دولت دیگری وجود دارد !!!!!
مشخصه که وجود دارد!! شماها فقط یه دولت نمایشی سرکار گذاشتید تا مردم سرگرم و درگیر با این دولت باشند و در کنارش هرکاری خواستید در خفا بکنید!!!
دولت و مجلس


فقط به مصوبات تون نگاه كني متوجه ميشي
مگر اينكه خودت رو به خواب زده باشي......................
جنابعالی ودوستانتان
کسانی که افزایش دستمزد 40 درصدی را تصویب می کنند،کسانی که با پرداخت سود بانکی 20 درصدی کنار می ایند،کسانی که اقتصاد مملکت را دولتی کرده اند و 4 برابر نرم دنیا نیروی بیکاره در دولت دارند،کسانی که صدها هزار میلیارد تومان یارانه انرژی می دهند و ثروت ملی را نابود می کنند،کسانی که دلار 4200 تومانی به نور چشمی ها می دهند،کسانی که به جای تولید چشم به راه واردات و اباد کردن کارخانجات چین و ماچین هستند و .....
مشخصه همه شما
مسئول شما هستید .
مجلس انقلابی!
خوب این که پرسیدن ندارد مردمی که انتخاب کرده اند اینگونه زندگی بکنند
مسوول گرانی؟ یکیش خود شماها. تا دولت میاد یه توافق انجام بده الکی میپرین وسط میزنین زیر میز همه چی رو خراب میکنین دلار گرون میشه
مردم اگه هیچی نخورند و هیچ چی نپوشند و هیچ مصفری نکنند همه چی ارزون میشه . خخخخخ
این حقوق سی چهل میلیونی را که بایستی دولت از کجا بیاورد و به شماها بدهد نفت که صادر نمی شود دولت مجبور است با مالیات بابالا بردن قیمت خدمات خود این حقوقها را تامین کند مشالله اززمانی هم که یارانه باب شد یک عده کسب کار را کنار گذاشتند و به یارانه بسنده کردند یعنی تولید کم تقاضا زیا د باعث تورم شد
قطعا مسوول گرانی دولتی که نه دادگاهها و نه تعزیرات و نه کارخانه ها و تولیدی های بزرگ ، نه صنایع مادر ، نه قوه قهریه و نه قوه قانون گذاری را در اختیار ندارد نیست . این مثل روز روشن است .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس