بازدید 8498

یک میلیارد دلار برای توسعه بندر چابهار هزینه شده است

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: برای توسعه بندر چابهار یک میلیارد دلار هزینه شده و ۱۶ کارگاه عمرانی در حال کار است و ۶ کارگاه دیگر هم اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 17 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، احمدعلی موهبتی شب گذشته ۲۸ بهمن ماه در نشست شورای اداری سیستان وبلوچستان در چابهار اظهار کرد: اقدامات بسیار خوب از جمله گازرسانی، روکش آسفالت و آبرسانی در استان حکایت از توجه مسوولان دارد و علاوه بر اینها فعال شدن مرز ریمدان و بعدها فعال شدن مرزهای کوهک و پسابندر از دیگر فعالیت ها و خدمات دولت در منطقه است.

استاندار سیستان وبلوچستان بیان کرد: منطقه آزادچابهار با زیرساخت ها و داشتن مرز هوایی، زمینی و دریایی باید برای توسعه کل استان و منطقه نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه در پتروشیمی قرار بود ۲۰ میلیارد سرمایه گذاری شود ولی محقق نشدافزود: سرمایه گذاران را باید تکریم و شرایط را فراهم کرد تا فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری انجام دهند.

موهبتی خاطرنشان کرد: همه مدیران کل در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه اول هر ماه در چابهار حضور داشته باشند.

مدیرعامل منطقه آزادچابهار نیز افزود: در دو سال اخیر مهیا کردن فضا برای استقرار ادارات کل و تسری قانون فراهم و بسیاری از امور تسهیل شده است.

عبدالرحیم کردی بیان کرد: تفکیک وظایف و پیگیری مشکلات، صدور احکام برخی مدیران، تهیه طرح جامع، استقرار هیات تطبیق مصوبات شوراهای شهر و روستا چابهار بخشی از موارد مهم انجام شده است.

وی اظهار کرد: در محدوده ۱۴ هزار هکتاری خدمات سرمایه گذاری و واگذاری زمین بصورت هوشمند انجام می شود و اراضی مختلف بصورت شفاف برای اجرای هر طرحی آماده شده است.

وی افزود: تمام خدمات شهرسازی با یک سامانه هوشمند انجام می شود و پرونده های ملکی برای واگذاری دارای اطلاعات کامل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار