بازدید 11899
۲

هشدار شیوع کرونای جهش یافته در رامسر

فرماندار رامسر با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته کرونا در قزوین و تعاملات نزدیک آن استان با این شهرستان ، خواستار رعایت حداکثری و دقیق پروتکل‌های بهداشتی از سوی اتحادیه‌ها و اصناف شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 17 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد آزاد شامگاه سه شنبه در نشستی با مسئولان اتحادیه ها و تشکل های صنفی شهرستان گفت : مسئولین استانی و کشوری هم به دلیل شیوع نوع جهش یافته کرونا در استان قزوین و تعاملات نزدیک این شهرستان نگران شیوع آن در رامسر هستند.

وی از اصناف و بازاریان خواست برای جلوگیری از مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی چندباره بازار در رعایت پروتکل ها و محدودیت های کرونایی حساسیت به مراتب بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

آزاد گفت : در حال حاضر پایش های شهرستانی بیانگر آن است که همچنان افرادی بدون ماسک در سطح شهر رفت و آمد می کنند و خطر ابتلا به کرونا را جدی نمی گیرند.

وی از اتحادیه ها ،اصناف و واحدهای تجاری شهرستان خواست از ارائه خدمات به افرادی که پروتکل های بهداشتی رعایت نمی کنند ، خودداری کنند.

فرماندار رامسر گفت : در صورت قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان تعطیلی بازار و ممنوعیت ورود مسافر اجتناب ناپذیر خواهد بود و این در حالی است که با رعایت ۹۰ درصدی پرتکل های بهداشتی در جامعه محدودیت های سنگین کرونایی اعمال نخواهد شد.

برخی از روسای اتحادیه های و تشکل های صنفی هم در این نشست به تجمع بالای مردم در دفاتر پیشخوان اشاره کردند و آن را عامل شیوع کرونا در این شهرستان اعلام کردند.

تعدادی از شرکت کنندگان هم در نشست معترض حضور پر تعداد مسافران به صورت خانوادگی در ویلاهای استخردار این شهرستان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت لازم شدند و ادعا کردند که این وضعیت مهم ترین عامل تداوم شیوع کرونا در رامسر است.

آنها با اشاره به وابستگی بالای اقتصادی شهرستان رامسر به حضور مسافر و گردشگر خواستار نظارت بر خانه های مسافر و رعایت دقیق پروتکل ها بهداشتی در آنها شدند.

رییس اتحادیه رستوران داران شهرستان رامسر هم به ابطال پروانه فعالیت ۵۰ رستوران اشاره کرد و از ستاد کرونای شهرستان خواست تا این رستوران ها با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
اقتصاد مازندران نابود شد رفت خدا واقعا رحم كنه
بنده تا کنون هیچ چیزی ندیده ام و تمام کسانی که مرده اند بیماری زمینه داشته اند نه در اثر کرونا..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار