بازدید 7095
۱
به منظور یافتن راه حلی برای ادامه فعالیت آژانس در ایران

پیشنهاد سفر مدیر کل آژانس انرژی اتمی به تهران

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعضای این نهاد بین‌المللی را در جریان تصمیم ایران در خصوص پروتکل الحاقی قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲ 17 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعضای این سازمان بین‌المللی را از قصد ایران برای متوقف کردن اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی مطلع کرد.

خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال امشب (سه‌شنبه ۲۸ بهمن) در توییتر نوشته گروسی کشور‌های عضو آژانس انرژی اتمی را در جریان تحولات اخیر مربوط به فعالیت‌های راستی‌آزمایی و نظارتی ذیل برجام در ایران قرار داده است.

به گفته این خبرنگار، گروسی همچنین در گزارشی به کشور‌های عضو گفته جمهوری اسلامی ایران روز ۱۵ فوریه اعلام کرده این کشور از روز ۲۳ فوریه اقدامات شفاف‌ساز داوطلبانه‌اش از جمله پروتکل الحاقی را متوقف خواهد کرد.

خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال همچنین نوشته رافائل گروسی پیشنهاد داده به منظور یافتن یک راه حل عملی جهت ادامه فعالیت‌های آژانس اتمی در ایران پیشنهاد سفر به تهران را داده است. او همچنین گفته رایزنی با ایران را ادامه می‌دهد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غربی ها با اعمال نظارت و دسترسی به فعالیتهای ایران خیالشان راحت است . پس عدم دسترسی آنان به اطلاعات راه موثری برای برآورده کردن خواسته ایران است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار