بازدید 14729
۸

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۹ بهمن ۹۹/ جان باختن ۶۷ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۸۰۴۲ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۶۸۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 17 February 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۵۴۲ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۷۴۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۷۶ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۶۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۹ هزار و ۱۸۴ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۶۱۲ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۶۸۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۰ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۳۱۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت مناطق مختلف کشورمان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۸ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
رتبه 122وم جهان برای تعداد آزمایش به نسبت جمعیت، روزی فقط حدود 56000 تست که اقلاً یک پنجم مورد نیاز است و خودداری از انتشار آمار استانی. واقعاً این آمار روزانه که پیش از انتشار توسط شورای عالی امنیت ملی ممیزی می شود چقدر قابل اعتماد است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
شما اعتماد نکن ماسکتو بزن
آمار باید یا کاهشی باشد یا افزایشی
این چه آماری است که دو ماه است ثابت است؟
چرا بجای فریبکاری که باعث بیخیالی مردم شده واقعیتها را به مردم نمی گویید؟ چرا بر خلاف تمام کره زمین که در حال واکسیناسیون واقعی هستند دنبال واکسن نیستید و واکسیناسیون نمایشی راه انداخته اید؟ مردم چه گناهی دارند که شما سرنوشت انها را در دست گرفته اید؟ حاج حسن ماسک شما کجاست؟ با فایزر خوش میگذره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
ناشناس جان وقتی محدودیتها نه کمتر می شود نه بیشتر، رفتار مردم نه بهتر می شود نه بدتر و اغلب عوامل پایدارند چرا باید آمار بهتر یا بدتر شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
اگر محدودیتها بیشتر شود آمار کمتر می شود ولی وقتی دست نمی خورند چه انتظاری دارید؟
هنوز نمی دانیم این ویروس لعنتی سلاح بیولوژیکی کدام کشور ملعون علیه بشر بود اما چین و غرب ( اروپا و آمریکا ) مظنونین اصلی اند

همینطوری درگیر تحریم و گرانی و مسئولین ناکارآمد و ......‌بودیم این کرونا قوز بالا قوز شد.
هنوز نمی دانیم این ویروس لعنتی سلاح بیولوژیکی کدام کشور ملعون علیه بشر بود اما چین و غرب ( اروپا و آمریکا ) مظنونین اصلی اند

همینطوری درگیر تحریم و گرانی و مسئولین ناکارآمد و ......‌بودیم این کرونا قوز بالا قوز شد.
ترکیه نزدیک 32 میلیون تست کرونا گرفته وتا دیروز 5 میلیون نفر واکسینه شدند ما هم در سر چند راهی انتخاب واکسن ارزانتر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر