بازدید 15713
ضرورت تجهیز خودرو به زنجیرچرخ

آماده باش راهداری در برف و کولاک جاده ها

با توجه به بارش برف و باران و وقوع کولاک برف و بهمن در برخی جاده ها، مردم حتماً از انجام سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند همچنین رانندگان محور‌های کوهستانی زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن باشند.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ 16 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس روز آینده ۲۹ بهمن بارش برف یا باران، رخداد مه و کاهش دید افقی در مناطق جنوبی توأم با رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

این شرایط جوی در استان‌های لرستان، جنوب آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، ارتفاعات غربی اصفهان، شمال چهارمحال و بختیاری، جنوب غرب استان مرکزی و جنوب همدان همچنین ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.

روز آینده بارش برف و باران در محور‌های هراز، کندوان و آزادراه قزوین-رشت پیش‌بینی شده است.

در این راستا طبق اعلام مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی به فارس، در مناطقی که ذکر شد کاهش دید و لغزندگی جاده‌های کوهستانی به سبب بارش برف، آب گرفتگی معابر عمومی، احتمال ریزش بهمن در مناطق مستعد و کولاک برف در گردنه‌های برفگیر و کوهستانی پیش بینی می‌شود.
آماده باش راهداری در برف و کولاک جاده ها
با توجه به وقوع بارندگی در جاده ها، هماهنگی جهت گشت‌زنی ناوگان راهداری، هماهنگی برای استقرار ماشین آلات راهداری و آمادگی کامل راهدارخانه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

توصیه می‌شود مردم حتماً از انجام سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند همچنین رانندگان محور‌های کوهستانی و سردسیر زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن باشند.

رانندگان حتماً قبل از تردد آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها را از سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱ اخذ کنند و هنگام رانندگی احتیاط لازم را به عمل آورند و اقدامات پیشگیرانه را داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان