بازدید 7608

تولید برق خارگ نیازمند بازنگری اساسی است

رئیس شورای اسلامی جزیره خارگ گفت: از سوی نیروگاه‌های منطقه مشکلات اساسی به چشم می‌خورد که لازم است تا قبل از رسیدن فصل گرما مشکلات برطرف شوند.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۷ 15 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، یوسف وطن‌دوست اظهار داشت: شرایط تامین انرژی مورد نیاز مردم برای تابستان پیش رو مناسب نیست و شایسته است قبل از فرارسیدن هوای گرم، رطوبت و شرجی که بسیار طاقت فرساست مسؤلین محترم برق منطقه‌ای راه چاره‌ای بیندیشند تا مشکلات قطعی برق مکرر تابستان گذشته تکرار نشود.

رئیس شورای اسلامی جزیره خارگ افزود: مسؤلین برق منطقه‌ای و برق استان بار‌ها وعده نصب توربین‌هایی با ظرفیت مناسب را داده‌اند لیکن نه تنها توربین‌هایی نصب نشده‌اند بلکه توربین کنونی که ظرفیت ٢٥ مگاوات را دارد نمی‌تواند معضل بی‌برقی‌های مکرر را برطرف نماید چرا که در هنگام خاموش شدن به هر علتی (تریپ) باید توربین پشتیبان وجود داشته باشد که نیروگاه برق خارگ از این حیث در ضعف شدید بسر می‌برد.

وی توضیح داد: از دیگر مشکلاتی که مانع از وصل سریع و مجدد برق مردم می‌شود ترانس‌ها و خطوط انتقال انرژی است که در مواقع لزوم کارایی لازم را ندارند و به دلیل مشکلات فنی به حال خود رها شده‌اند.

وطن‌دوست یادآور شد: فراموش نکنیم که با هر بار قطع برق و وصل مجدد، لوازم برقی مردم دچار سوختگی و آسیب می‌شود که باید با تعهد بیشتری مسؤلین مربوطه ورود کنند و نسبت به رفع مشکلات اقدام نمایند.

رئیس شورای اسلامی جزیره خارگ در پایان از پرسنل اداره برق و نیروگاه برق شهر که با امکانات حداقلی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تشکر کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی