بازدید 6383
۱

روزهای سخت کرونایی در انتظار مردم خوزستان است

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با ابراز نگرانی از افزایش مراجعه به بیمارستان‌های این استان گفت: در صورت ادامه این روند هفته آینده باید منتظر روزهای سخت و خطرناکی برای خوزستان بود.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴ 14 February 2021

به گزارش «تابناک»، رضا نجاتی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: افزایش آمار افراد مبتلا و بستری کرونایی در روزهای گذشته در استان خوزستان موجی از نگرانی را به همراه داشته است و با سرد شدن هوا در استان، این ویروس مرگبار بیشتر جولان می‌دهد.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد افزایش بیماران کرونایی نسبت به گذشته در بیمارستان های اهواز هستیم که این موضوع بسیار خطرناک بوده و از مردم تقاضا داریم رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بیماران بستری در بیمارستان های خوزستان با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و به سختی زمان را سپری می کنند لذا از مردم استان تقاضا داریم شرایط را جدی بگیرند.

وی افزود:چندی پیش در پی اعمال محدودیت ها، شرایط خوبی در استان حاکم شد اما عادی انگاری باعث شد شهرهای خوزستان به حالت قرمز و نارنجی در آیند و همچنان به تعداد آنها افزوده می شود.

نجاتی اظهار داشت: بر اساس شیوه نامه های ستاد ملی کرونا، محدودیت هایی برای شهرهای قرمز استان لحاظ و به فرمانداری ها ابلاغ شد. در این مناطق تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند همچنین تنها یک سوم کارکنان ادارات باید در محل کار حاضر شوند.

وی گفت: تردد خودروها از ساعت ۲۱ ممنوع است همچنین خودروهای پلاک غیربومی اجازه ورود و خروج به شهرستان های قرمز را ندارند. امیدواریم با اعمال این محدودیت ها بتوان این بیماری را مدیریت کرد تا به شرایط خوب گذشته برگردیم.

۱۰ شهرستان اهواز ، کارون، ماهشهر، شوشتر، هویزه، دشت آزادگان، دزفول، شادگان ، آبادان و خرمشهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این بخاطر عید نوروز دوباره سرکش شده عجب ویروس هوشمندی است در 22 بهمن آرام سر جای خودش بود و همه شهرها آبی شده بودن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر