بازدید 7867
سید ناصر موسوی لارگانی:

برنامه موشکی غیر قابل مذاکره است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور نادان فرانسه بداند که برنامه موشکی حکم ناموس برای کشورما دارد و غیر قابل مذاکره است.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 13 February 2021

به گزارش تابناک، سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به شعار انتخاباتی جو بایدن بازگشت به برجام و شروط دولتش برای بازگشت آمریکا به این توافق گفت: از همان اول مشخص بود که هیچ تفاوتی بین جو بایدن و اوباما وجود ندارد، آن‌ها همان کسانی هستند که آشکارا بانک‌ها را دعوت به تبادلات مالی با ایران و در خفا تهدید به تحریم می‌کردند.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس ادامه داد: دونالد ترامپ با وجود این‌که توافق هسته‌ای بیشترین نفع را برای آمریکا داشت را زیر پاگذاشت و به‌صورت یک‌طرفه از برجام خارج شد تا تنها ایران عمل‌کننده به تعهداتش باشد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ضعف‌ها توافق هسته‌ای کنونی عمل یک‌طرفه ایران به تعهداتش برجامی‌اش است و اکنون‌که می‌خواهد طبق قانون اقدام راهبردی سوم اسفندماه، اجرای پروتکل الحاقی متوقف کند و سایت فردو را به حالت سابق برگرداند.

موسوی لارگانی عنوان کرد: برجام برای کشورمان به‌قدری ضعیف بوده که آمریکا بازگشتش را به برجام به انجام تعهدات قبلی ایران منوط کرده است.

وی ابراز کرد: سؤال اینجاست آیا منظور از برجام، برجامی است که رئیس‌جمهور نادان فرانسه می‌گوید بحث موشکی ایران در گفت‌وگوهای جدید مطرح شود و عربستان و اسرائیل هم عضو برجام شوند؟ اگر این موارد است که قطعاً ایران به‌هیچ‌وجه زیر بار چنین برنامه نخواهد رفت چون برنامه موشکی حکم ناموس کشور ما را دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس بیان کرد: یکی از دلایل حضور آمریکایی‌ها و هم پیمانش در پای میز مذاکره توان موشکی جمهوری اسلامی است برای همین می‌خواهند این قدرت را از ایران بگیرند براین‌اساس کشورمان سر این موضوع مهم و حیاتی ذره ای کوتاه نخواهد آمد.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در روزهای گذشته درباره مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام تعیین تکلیف کردند و گفتند تا زمانی که طرف‌های مقابل به تمام تعهداتش بدون هیچ قید و شرطی عمل نکند هیچ مذاکره‌ای با آن‌ها نخواهیم داشت.

موسوی لارگانی یادآور شد: طرف‌های برجام در صورت عمل به تعهداتشان می‌توانند به گزینه مذاکره با ایران فکر کنند و همان‌طور رئیس‌جمهور تأکید کرد که از برجام نه یک نفر کم و نه یک نفر اضافه می‌شود./

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر