بازدید 6556

واژگونی مرگبار وانت در اتوبان در دست ساخت

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از کشته و مصدوم شدن ۳ نفر در حادثه واژگونی وانت‌بار در اتوبان در دست ساخت کنگان به دوراهک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ 13 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از بوشهر، حسین ناظمیان‌پور در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: ساعت ۱۶ و ۳۸ دقیقه با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت بار در اتوبان در دست ساخت کنگان به دوراهک روبروی شهر دوراهک، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک و کنگان به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر بیان کرد: خودرو واژگون شده دارای ۳ سرنشین به رانندگی خانمی حدوداً ۳۰ ساله بود که تیم اورژانس به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدومین به ارایه خدمات اولیه درمانی و فوریت‌های پزشکی پرداخت.

وی توضیح داد: در معاینات پزشکی مشخص شد راننده خودرو بدلیل شدت ضربات وارده به سر و اندام‌های حیاتی در دم فوت کرده است، سرنشین نیز که ۲ آقا ۳۰ و ۳۸ساله بودند از ناحیه سر دچار صدمه شده که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ کنگان و دوراهک به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال داده شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: علت این دو حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

ناظمیان‌پور یادآور شد: شهرستان دیّر دارای ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی در دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان به صورت رایگان است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر