بازدید 4738

برخورد جدی با فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: با فروش اجباری کالا همراه با روغن نباتی یا هر کالای دیگری به شدت مقابله و در صورت مشاهده تخلفات، برخورد قانونی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 12 February 2021

به گزارش «تابناک»، رامین صادقی در گفت‌وگو با فارس در اردبیل با اشاره به رصد تمامی فروشگاه‌های فعال، توزیع کنندگان و نمایندگی‌های عرضه در استان اظهار کرد: همکاران حوزه نظارت و بازرسی سازمان با نظارت لازم، با فروش اجباری کالا همراه با روغن نباتی یا هر کالای دیگری به شدت مقابله و در صورت مشاهده تخلفات، برخورد قانونی می‌کنند.

وی افزود: شهروندان عزیز می‌توانند تخلفات مشاهده شده را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ و یا شهرستان‌های تابعه گزارش کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با عنایت به گزارش مردمی در زمان اجرای طرح نظارتی مبنی بر فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر، به شرکت پخش موادغذایی مراجعه و پرونده با توجه به استعلام و مراجعه به واحدهای صنفی به‌دلیل فروش اجباری رب گوجه و کنسرو تن ماهی به‌همراه برنج و روغن خوراکی در قالب فروش اجباری تکمیل و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی تصریح کرد: مطابق دستورالعمل ابلاغی سازمان حمایت، سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان‌ و بازرسان اصناف با برنامه‌ریزی مناسب و انجام بازرسی‌های موردی و مستمر، اقدامات نظارتی و بازرسی خود را بر چگونگی فروش و توزیع روغن خوراکی و دیگر کالاهای اساسی متمرکز کرده‌اند.

صادقی گفت: اقدامات نظارتی برای اقلام یارانه‌ای و کالاهای اساسی همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت مجموعه سازمان صمت استان در حال پیگیری بوده و تاکنون پرونده‌هایی نیز برای متخلفان تشکیل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی