بازدید 6768

برق گرفتگی در دهلران دو مصدوم بر جای گذاشت

رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام گفت: وقوع حادثه برق گرفتگی دو نفر کارگر ساختمان در حال احداث شهرستان دهلران را مصدوم کرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷ 11 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام، صیدنور علیمرادی رئیس فوریت‌های پزشکی ایلام اظهار داشت: ظهر امروز در تماس مردمی با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس استان، وقوع حادثه برق گرفتگی دو نفر کارگر ساختمان در حال احداث شهرستان دهلران خبر دادند.

وی با بیان اینکه بلافاصله آمبولانس فوریت های پزشکی شهرستان به محل حادثه اعزام شد افزود: حادثه در طبقه دوم ساختمان در حال احداث اتفاق افتاده بود که دو نفر بر اثر برق گرفتگی و به دنبال آن سقوط از ارتفاع تقریبی ۸ متر دچار شکستگی اعضا دست و پا و آسیب به سر و گردن شدند.

علیمرادی تصریح کرد: یک نفر از افراد حادثه دیده قبل از رسیدن آمبولانس توسط خودرو شخصی و نفر دوم توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدا دهلران انتقال داده شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی ایلام گفت: به دلیل بعد مسافت این شهرستان تا مرکز استان و برای روند ادامه درمان افراد حادثه دیده بالگرد اورژانس هوایی به شهرستان دهلران به پرواز در آمد و مصدومین در کمترین زمان ممکن به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام انتقال داده شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی