بازدید 8944
۱

تسلیت ظریف برای درگذشت انصاریان و میناوند

وزیر خارجه ایران در پیامی درگذشت «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴ 04 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در پیام چهارشنبه شب «محمد جواد ظریف» آمده است: درگذشت تاسف بار دو بازیکن پیشکسوت و سرشناس فوتبال کشورمان آقایان میناوند و انصاریان بار دیگر جامعه ورزش ایران را عزادار کرد و بر تلخی‌های فراگیری کرونا که روزانه جان هموطنان بسیاری را می‌گیرد، افزود.

اینجانب غم فقدان این دو ورزشکار نام آور را به همه ورزشکاران، ورزش دوستان، هنرمندان و خانواده‌های محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

انصاریان بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

انصاریان که ۶ بازی ملی هم در کارنامه داشت، در سن ۴۳ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

میناوند بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آقاي وزير ، در اين مملكت طي يكسال اخير افراد فرهيخته و شخصيت هاي علمي و هنري بسياري در اثر كرونا درگذشته اند كه شما و امثال شما اسمي از آنان نبرديد حالا كه دو نفر ورزشكار عزيز و سرشناس كشور در اثر ابتلا به اين بيماري فوت نموده اند چطور ياد ابراز همدردي و دادن اطلاعيه افتاده ايد ؟!!!!! براي بدست اوردن جايگاه از دست رفته تان بين مردم و احتمالاً چكش زدن براي انتخابات سال بعد ، لطفاً از اين كارت ها استفاده نكنيد .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر