بازدید 8667
۲

انتقاد از تزریق واکسن کرونا به میلیاردر آفریقای جنوبی

یوهان روپرت میلیاردر آفریقای جنوبی که برای زدن واکسن به سوئیس سفر کرده بود، اجازه ندارد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کند.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 03 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از وین، یوهان روپرت، میلیاردر اهل آفریقای جنوبی که برای زدن واکسن به سوئیس سفر کرده بود به دلیل انتقادات فراوان احزاب و مردم این کشور، اجازه ندارد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کند.
این میلیاردر هفتاد ساله از آفریقای جنوبی که در ماه دسامبر گذشته با هواپیمای خصوصی خود برای زدن واکسن به سوئیس سفر کرده بود، دوز اول واکسن کرونا را در یک کلینیک خصوصی در سوئیس دریافت کرد.

این میلیاردر که ثروتش به بیش از ۷ میلیارد دلار می‌رسد و به عنوان ثروتمندترین مرد قاره آفریقا محسوب می‌شود دوز دوم را به دلیل انتقادات فراوان و اینکه این میلیاردر از اهالی ایالت تورگوا نیست، اکنون نمی‌تواند دوز دوم را دریافت کند و باید در جای دیگر به دنبال دوز دوم واکسن کرونا باشد.

رسانه‌های سوئیس نوشتند: پس از انتقادات فراوان، شورای دولتی ایالت تورگوا اعلام کرد این ایالت از زدن دوز دوم واکسن کرونا به این میلیاردر خودداری می‌کند.

براساس برنامه واکسن این ایالت، تنها کسانی که در ایالت تورگوا خانه مسکونی دارند می‌توانند واکسن کرونا بزنند. یکی از شرکت‌های این میلیاردر آفریقای جنوبی در شهر ژنو سوئیس به ثبت رسیده است.

نینا اشلفلی رئیس حزب سوسیال دموکرات ایالت تورگوا گفت: زدن واکسن کرونا به این میلیاردر، توهین به مردم این ایالت است که هفته هاست، منتظر واکسن هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اینجا هم اقایان و بچه هاشون و نور چشمی ها همگی واکسن کرونای امریکایی و اینگلیسی زدن و به ریش ما میخندند. حالا ببین کی صداش در مییاد
خودتونو بکشید این فرد واکسنش را خواهد زد چون دنیا روی شاخ پولدار میچرخه و حقش هم هست بزنه هرکه پول داره بره بزنه جلوش رو کسی نگرفته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر