بازدید 8704

ورود سامانه بارشی جدید از پایان هفته به کشور

ضیائیان گفت: سامانه بارشی جدید از روز پنج شنبه وارد کشور می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷ 31 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده در تمامی مناطق کشور به جزء استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود، گفت: بارش در شمال غرب و ارتفاعات البرز و زاگرس به صورت برف خواهد بود.

او ادامه داد: روز یکشنبه بارش پراکنده در شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت و به تدریج این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه از دوشنبه تا اواخر هفته در غالب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت، افزود:سامانه بارشی جدید از روز پنج شنبه وارد کشور می‌شود.

او گفت: در دو روز آینده در اغلب مناطق کشور به ویژه دامنه‌ها و ارتفاعات و البرز جنوب سیستان و بلوچستان هرمزگان شرق و جنوب کرمان شرق یزد و برخی مناطق خراسان جنوبی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

او یاد آور شد: امروز شمال خلیج فارس و روز‌های یکشنبه و دوشنبه ناحیه مرکزی وشرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: امشب در خوزستان وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود. روز شنبه به جزء استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، اصفهان، نیمه جنوبی کرمان و خوزستان، جنوب سمنان قم، مرکزی و ایلام در سایر مناطق کشور بارش تداوم دارد.

ضیائیان تصریح کرد: طی امشب و فردا با توجه به بارش برف همراه با وزش باد در شمال غرب و غرب به ویژه مناطق مرتفع کوهستانی همچنین ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و زاگرس مرکزی بارش کولاک و برف و در مناطق کوهستانی البرز مرکزی خطر ریزش بهمن وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: این سامانه روز یکشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی سبب بارش پراکنده شده و سپس از کشور خارج می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: تا روز‌های پایانی هفته آرام در کشور را شاهد خواهیم بود که در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: امشب در مناطق شمال غرب و جنوب غرب، اردبیل، گیلان و روز شنبه در قالب مناطق کشور به ویژه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی و البرز مرکزی و نیمه شرق کشور و روز یکشنبه در شمال شرق کشور وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر