بازدید 10021
مقامات فدرال آمریکا خبر دادند:

بازداشت زنی که قصد داشت به «پلوسی» شلیک کند

مقامات فدرال آمریکا از بازداشت زنی خبر دادند که قصد داشت در یورش ۱۷ دی ماه به کنگره این کشور به سَر رئیس مجلس نمایندگان شلیک کند.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 30 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست امروز شنبه اعلام کرد که مقامات فدرال آمریکا ۲ زن را به اتهام ارتباط با حوادث کنگره این کشور در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ بازداشت کردند.

به گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن پست، یکی از این افراد قصد داشت در جریان یورش ۶ ژانویه به نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شلیک کند.

گزارش این روزنامه آمریکایی در این خصوص حاکیست: در روز ۱۲ ژانویه، اف‌بی‌آی ویدئویی از «دون بانکرافت» و «دیانا سانتوس اسمیت» در حال تَرک ساختمان کنگره پیدا کرد. پس از این ویدئو، مأموران پلیس توانستند این زنان را شناسایی و بازداشت کنند.

بنابر گزارش اف‌بی‌آی، بانکرافت در ویدئویی که برای فرزندانش ارسال کرده بود، گفته بود: ما به کپیتال هیل حمله کردیم … داخل شدیم، کار خود را انجام دادیم… ما به دنبال نانسی (پلوسی) بودیم تا به سَر او شلیک کنیم، اما او را پیدا نکردیم.

این در حالیست که قرار است جلسه محاکمه ترامپ به اتهام تشویق به حمله به کنگره این کشور در ششم ژانویه سال جاری میلادی (۱۷ دی ماه) در روز ۸ ماه فوریه (۲۰ بهمن ماه) در مجلس سنا برگزار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها