بازدید 38219
دو هزار و سیصد و پنجاه و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

هشدار یک نماینده درباره تشکیل طبقه «دلار جهانگیری» / گلایه‌های تند و صریح عارف / سرانجام ماجرای نامگذاری خیابانی به نام بازرگان در تهران / میرسلیم: جریان عنابستانی مشکوک است!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند چهره جنجالی حمله به کنگره: فریب ترامپ را خوردم / دهنوی: مجلس اجازه نمی‌دهد طبقه «جهانگیری» با ارز رانتی ارتزاق کند / عذرخواهی زیباکلام در پی مناظره با خسرو معتضد و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 24 January 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

گلایه های تند و صریح محمدرضا عارف 

رئیس فراکسیون امید مجلس دهم: اگر کسی دنبال کارهای بلندمدت و ماندگار برود، به بی عرضگی و سکوت متهم می شود.ما به گونه ای رفتار کرده ایم که توقع برخی از افراد جامعه این شده است که شعار بدهیم و فریاد بکشیم به خصوص که اگر در داد کشیدن به بخش هایی از نظام بر بخورد، شب رو آنتن می رویم.کسی دیگر توجه نمی کند شعاری که داده می شود آیا دردی را دوا می کند؟مهمترین دلیل ناکارآمدی دولت‌ها، ناکارآمدی مدیریت است.وقتی یک مدیر حتی در داخل یک جریان سیاسی و یک دولت تغییر می کند، برنامه های در حال اجرا بعضا متوقف می شود./ایسنا

صادق خرازی به حسین شریعتمداری: به علی کریمی به خاطر دستبند سبز می گویی بی صلاحیت 

صادق خرازی در مناظره ای تلویزیونی خطاب به حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت:آقای شریعتمداری عزیز شما همان کسی هستید که آن اهانت را به آیت‌الله سیستانی کردید و رابطه ما با عراق را از اوج به زیر آوردید.شما به دروازه توبه رسیدید. رئیس جمهور و نخست وزیر عراق موضع گرفت، علما موضع گرفتند. نکند انتظار داشتید حوزه های علمیه هم به خاطر کیهان تعطیل شود.چون علی کریمی یک دستبند سبز بسته ادعا می‌کنید صلاحیت ریاست بر فدراسیون فوتبال را ندارد. این دیدگاه کشور را نابود کرده است. شما در کیهان نشستید و خودتان را قیم مردم ایران می‌دانید.ممکن است در روزنامه کیهان جاسوس باشد.در روزنامه کیهان در سال های ۷۲ و ۷۳ مطلبی راجع به تهاجم فرهنگی نوشته شد که برداشت شده از مجله ای به نام اسکرو بود که به آیات قرآن اهانت کرده بود. هیچ یک از سران اصلاحات، وابسته نیستند اما شما (روزنامه کیهان) به آیت الله سیستانی اهانت کردید و همه عراق و منطقه را به هم ریختید.

عنابستانی: در حال جمع و جور کردن کار هستیم/ تا شب بیانیه می‌دهم

علی اصغر عنابستانی در واکنش به ماجرای سیلی زدن به سرباز راهور ناجا گفته مشغول جمع و جور کردن کارها هستیم. تا شب بیانیه می‌دهم. صبح امروز سردار حمیدی رییس پلیس راهور ناجا گفته مدارک به اندازه کافی وجود دارد که نشان می‌دهد علی اصغر عنابستانی به صورت سرباز امیدی اکبری سیلی زده است.

چهره جنجالی حمله به کنگره: فریب ترامپ را خوردم

«آنتونی چنسلی» از چهره‌های جنجالی حمله اخیر به کنگره آمریکا گفته است، فریب «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور را خورده بود.وکیل جنسلی به نقل از این عامل حمله به کنگره گفت: «او بسیار بسیار پشیمان است، نه فقط به این دلیل که فریب رئیس جمهور را خورد بلکه به این دلیل که چنین فریبی او را در موقعیتی قرار داد که تصمیمی گرفت که نباید آن را می گرفت»./فارس

آمار عجیب دیدار سفیران روسیه و چین با مقام‌های مجلس یازدهم در عرض ۲۴۳روز

۲۴۳روز از مجلس یازدهم گذشته و سفیر روسیه ۹ دیدار رسمی با مقامات مجلس داشته؛ یعنی هر ۲۷روز یک‌بار؛ یک بار با رئیس مجلس(دوم تیر)؛ یک‌بار با قاضی‌زاده هاشمی، نايب‌رئيس مجلس و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه(۱۱آبان) و هفت بار با حسین امیرعبداللهیان، دستیار قالیباف در امور بین‌الملل (۱۰، ۱۸، ۲۳ و ۲۹ آذر؛ ۱۹ شهریور؛ دوم مرداد و ۱۲خرداد)

 ۲۴۳روز از عمر مجلس گذشته و سفیر چین هم شش‌ بار با مقام‌های مجلس دیدار کرده؛ یعنی تقریبا هر ۴۰روز یک‌بار؛یک‌بار رئيس‌مجلس(چهارم تیر)؛ یک‌بار با امیر آبادی فراهانی، عضو هیات‌رئیسان مجلس و رئيس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین(۲۵شهریور) و چهار بار با امیرعبداللهیان، دستیار قالیباف در امور بین‌الملل(۹، ۲۱ و ۲۵آذر، ۲۱آذر و ۲۵دی)./اسکان نیوز

دهنوی: مجلس اجازه نمی‌دهد طبقه «جهانگیری» با ارز رانتی ارتزاق کند

سید محسن دهنوی،در برنامه پرونده ویژه بودجه ۱۴۰۰ به بیان دلایل مخالفت مجلس با لایحه بودجه دولت پرداخت و گفت: برای اولین بار در تاریخ دولت‌های دنیا، دولت بودجه‌ای به مجلس داد که تراز نداشت و در پاسخ به دلایل آن اعلام شد که این ناترازی با صرفه جویی جبران می‌شود.وی با بیان اینکه بودجه تدوین شده از سوی دولت ۱۷۵ هزار میلیارد تومان کسری داشت، افزود: در صورت تصویب این بودجه سال آینده حداقل ۵۰ درصد تورم داشتیم.نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مخالفت مجلس با ادامه پرداخت ارز ۴۲۰۰ در بودجه سال آینده، تصریح کرد: در سال ۹۷ دلار جهانگیری اختراع شد. از آن زمان تا امروز بیش از ۵۸ میلیارد دلار ارز جهانگیری توزیع شد که بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان رانت در پی داشت. با توزیع این دلار طبقه‌ای جدید به نام جهانگیری شکل گرفت و آنها صاحب ثروت‌های بادآورده شدند. ما در مجلس می‌گوییم این رانت باید متوقف شود.دهنوی با بیان اینکه عده‌ای دلار ۴۲۰۰ را گرفتند و بدون واردات، آن را در بازار آزاد فروختند، افزود: یکی از نتایج این اقدامات بر هم خوردن بازار ارز بود.وی با بیان اینکه ارزهای دولتی بی ضابطه پرداخت شد، تصریح کرد: گزارشی اعلام شد که ۲۸ میلیون دلار ارز ۴۲۰۰ در امارات فروخته شده است.عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: در یکی از مواردی که پیگیری شد، متوجه شدیم کسی که با نام او دلار دولتی دریافت کرده بود گچکار بوده و به اسم او کارت بازرگانی دریافت شده است. بحث ما جلوگیری از توزیع رانت سنگینی است که پول مردم است.دهنوی با بیان اینکه اهداف اختصاص ارز دولتی محقق نشد، گفت: با وجود اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی، قیمت مرغ با دلار ۱۶ هزار تومانی به دست مردم می‌رسد.وی با اشاره به عصبانیت‌ها از انجام اصلاحات بودجه، اظهار داشت: حالا که می‌خواهیم این رانت را حذف کنیم، صدا از جایی که انتظار نداریم درمی‌آید.

واکنش محسن رضایی به سیلی زدن یک نماینده: سرباز باشیم نه سربار

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار توییتی نسبت به سیلی خوردن سرباز راهور توسط نماینده مجلس واکنش نشان داد.محسن رضایی در توییتر نوشت: سرباز، قلب میهن است. سرباز راهور یا ‎سرباز مرزبانی که از راننده یک مقام‌ مملکت، کارت شناسایی یا مجوز تردد بخواهد، نه تنها کار بدی نکرده بلکه به وظیفه خود عمل نموده و شایسته تقدیر است. سرباز باشیم نه ‎سربار.

رئیس صداوسیما از مردم و رئیس جمهور عذرخواهی کرد

رئیس سازمان صداوسیما به دلیل اظهارات نسنجیده مهمان شبکه چهار از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری عذرخواهی کرد.علی عسکری، رئیس رسانه ملی در نشست هفتگی با معاون و مدیران شبکه های سیما به اظهارات نسنجیده و دور از شان میهمان یکی از برنامه های زنده شبکه چهار اشاره و تاکید کرد :این اظهارات باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه چهار سیما و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و اینجانب با ابراز تاسف، از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می کنم.وی رعایت اخلاق اسلامی ، اصول حرفه ای و پرهیز از اهانت در عین نقد سازنده را رویکرد محوری و همواره مورد تاکید رسانه ملی دانست و افزود :هر چند بارها تاکید شده مسئولیت اظهار نظر در برنامه های زنده بر عهده کارشناس مدعو است،بیان چنین اظهاراتی از آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با هر گونه قصور و تقصیر برخورد قاطع می شود.

معاون رئیس جمهور: اهانت به شخص دوم مملکت در شان لباس روحانیت نیست

معاون پارلمانی رییس جمهوری لباس روحانیت را لباس ادب و آداب توصیف کرد و گفت:‌ فرد ملبس به این لباس نباید به مجموعه‌ای از کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با ادبیاتی سخیف اهانت کند. حسینعلی امیری در واکنش به توهین یک روحانی در برنامه زنده تلویزیونی به رییس جمهور و کارگزاران نظام گفت: لباس روحانیت، لباس ادب و آداب، و لباس معنویت و اخلاق است. زیبنده نیست فردی ملبس به لباس روحانیت در رسانه ملی با میلیون‌ها بیننده از مرز ادب عبور و به دومین شخص مملکت که او نیز یک روحانی است، توهین کند.معاون پارلمانی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: زیبنده نیست که این فرد با ادبیاتی سخیف و زشت به مجموعه ای از کارگزاران نظام اهانت کند.به گزارش ایرنا، مهمان یکی از برنامه‌های شبکه چهار سیما در یک برنامه زنده، اتهام‌های سخیفی را به رییس جمهوری و برخی مسئولان جمهوری اسلامی نسبت داد. این توهین با واکنش‌های فراوانی از سوی همه جناح‌های کشور، کارشناسان مسائل سیاسی و حقوقدانان روبه رو شده است.

سرانجام ماجرای نامگذاری خیابانی به نام بازرگان در تهران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران مصوبه شورای شهر در مورد نامگذاری خیابانی در منطقه ۲ به نام مهدی بازرگان را انجام نداده است. محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره نامگذاری خیابانی به نام مهدی بازرگان، اظهار داشت:‌کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران خیابان سازمان آب در منطقه ۲ را به نام مهدی بازرگان در نظر گرفت و ۲۶ مرداد این قضیه به تصویب رسید. وی افزود: این مسأله به شهردار ابلاغ شد و بیش ۹۵ روز از ابلاغ آن می‌گذرد، ولی شهرداری آن را اجرا نکرده است. رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: این رویه غیرقابل قبول است و انتظار اجرای این نامگذاری را داریم.

عذرخواهی زیباکلام در پی مناظره با خسرو معتضد

صادق زیباکلام در یادداشتی در پی حواشی مناظره با خسرو معتضد، تاریخ‌نویس از وی عذرخواهی کرد.زیباکلام در اینستاگرام خود نوشت: قبل از هر سخن دیگری، من صمیمانه از همۀ دوستان، از جمله خودِ آقای معتضد، به واسطۀ رفتار بی‌ادبانه‌ام در مناظره با ایشان، عذرخواهی می‌نمایم. آنچه می‌نویسم، به‌ هیچ‌ روی درصدد توجیه رفتار ناشایستم نیستم.

اما اصل ماجرا؛

۱- سه‌سال پیش فردی که ایشان را نمی‌شناختم تماس گرفته و گفتند که درصدد ساخت یک مجموعه پیرامون رضاشاه هستند.عرض کردم شما می دانید که من با نگاه حکومتی پیرامون رضاشاه همراهی ندارم.نظرات من درمورد رضاشاه، به هیچ‌وجه قابل پخش از تلویزیون نیست. ایشان پاسخ دادند که تهیه‌کننده یک موسسۀ خصوصی است و قصد تولید برنامۀ موردپسند نظام هم نداریم.لذا از مورخین و چهره‌های شناخته‌شدۀ ضد رضاشاه بنا نداریم دعوت نماییم.در پایان هم گفتند که تهیه‌کنندۀ مجموعه آقای بهروز افخمی هستند.

۲- فیلمبرداری طی چهار روز، بصورت فشرده، در استودیویی که به «حوزه هنری» تعلق داشت، تا پاسی از نیمه‌شب انجام میگرفت؛ بیش از بیست برنامه درخصوص تمامی جنبه‌های دوران رضاشاه از کودتای سوم اسفند تا شهریور ۱۳۲۰.

۳- به جز من، حدود ۶ الی ۷ نفر دیگر هم بودند که بدون‌استثناء مخالف و در بهترین حالت، منتقد سرسخت رضاشاه بودند. من شاید در بیش از ده برنامه، در طی سه‌روز شرکت داشتم. در تمامی برنامه‌ها کار من شده بود دفاع از رضاشاه در مقابل روایت رسمی حکومتی.خودم معتقدم کارم بیش از آنکه دفاع از رضاشاه باشد، نشان‌دادن تحریف‌های روایت حکومتی پیرامون رضاشاه بود.

۴- خدا خدا می‌کردم زودتر تمام شود، چون مناظره‌ها برایم حالت بازجویی پیدا کرده بود. تمامِ مدت و در هر بخشی مجبور بودم نشان دهم که روایت حکومتی چگونه در بهترین حالت روایتی ناقص و صرفاً در جهت محکومیت رضاشاه است.

۵- شب آخر بود که آقای افخمی گفتند ما آقای معتضد را در برنامه نداشتیم، اما دوستان نظرشان است که گفت‌وگویی هم با ایشان داشته باشیم. می‌دانم واقعاً خسته شده‌اید، اما این را من ازتون تقاضا می‌کنم. مابقی داستان را می‌دانید.

۶- من نمی‌دانم آقای بهروز افخمی و دیگران،چقدر دریافت کرده بودند. اما خوشحالم که علیرغم اعتراضات خان میرزا، من یک‌ریال هم دریافت نکردم.

۷- صداوسیما و اصول‌گرایان درست می‌گویند،من بیسوادم. اما کتابم پیرامون رضاشاه که به‌آن اجازۀ انتشار ندادند، حیّ و حاضر است. ایکاش نویسندگان و مورخین باسواد دولتی، یک‌ مورد از آن کتاب را می‌توانستند نشان دهند که خلاف واقعیت است.

گلایه جهانگیری از مخالفان دولت

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه زمستان تمام شد و روسیاهی آن می‌ماند برای کسانی که با دولت همراهی نکردند و چوب لای چرخ ما گذاشتند، گفت: این روزهای زمستانی تمام خواهد شد و ملت ایران روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بمباران مسائل منفی قرار داریم، اظهار کرد: از بیرون کشور سعی می‌شود همواره پمپاژ منفی نسبت به آینده کشور و دستاوردهای کشور انجام شود و از داخل کشور هم متاسفانه گاهی به دلیل بدسلیقگی نسبت به مسائل کشور تلاش می‌شود، فضای منفی ایجاد شود.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: همین نمایشگاه برای کسانی که به آینده و توسعه و پیشرفت ایران فکر می‌کنند، کفایت می‌کند. کسانی که به آینده، پیشرفت و توسعه ایران فکر می‌کنند، ببینند که فرزندان ایران در زیر مجموعه شرکت‌های مرتبط با مهمترین بخش اقتصادی یعنی نفت، گاز و پتروشیمی چه کارهایی بزرگی انجام داده‌اند و چه کارهای بزرگتری را در دست اجرا دارند.

جهانگیری با یادآوری اینکه پس از تحریم بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از درآمدهای ارزی ما کاهش یافت، تاکید کرد: اما وزارت نفت با اقدام‌های شجاعانه توانست رکورد صادرات نفت و فراورده‌های نفتی را بشکند، به طوری که صادرات فراورده‌های نفتی بیش از چهار برابر افزایش یافته است.

لطیفه گویی کیهان درباره اصلاح طلبان

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری به توییت اخیر سعید حجاریان واکنش نشان داد.
روزنامه کیهان در ستون «گفت و شنود» شماره امروزش نوشت؛ گفت: یکی از مدعیان اصلاحات در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای اعتماد گفته است؛ اگر یک نظامی رئیس‌جمهور بشود «بحران‌های قومی تشدید خواهد شد»!
گفتم: حالا بر فرض که یک نظامی رئیس‌جمهور بشود، چرا بحران‌های قومی پدید بیاید و تشدید بشود؟!
گفت: ایشان گفته است «زیرا آنها استدلال می‌کنند که چرا دولت مرکزی مسلح باشد و ما نباشیم»؟!
گفتم:‌ مگر وقتی یک غیر نظامی رئیس‌جمهور شود، دولت مرکزی مسلح نیست؟! و مگر نیروهای نظامی در سراسر کشور حضور ندارند؟! این دیگر چه استدلالی است؟!
گفت: با این حرف‌هایِ درپیتی و ‌صدمن یک‌غاز می‌خواهند مطرح باشند! وگرنه بعید است موضوعاتی به این سادگی را درک نکنند شاید هم از بس دنبال حاشیه‌‌سازی بوده‌اند، فرصت چند ورق مطالعه و چندر‌غاز تفکر را نداشته‌اند!
گفتم: یارو در قطب شمال با دو تا اسکیمو برخورد کرد و ازشون پرسید؛ سواد دارید؟ گفتند نه! پرسید؛ چرا؟‌ گفتند اینجا همیشه برف میاد و مدرسه‌ها تعطیله!

توقیف نفتکش ایرانی از سوی گارد ساحلی اندونزی

گارد ساحلی اندونزی دو نفتکش که یکی از آن‌ها ایرانی بود، توقیف کرد.به گزارش سی ان ان، گارد ساحلی اندونزی، دو نفتکش را که یکی از آن‌ها با پرچم ایران و دیگری با پرچم پاناما حرکت داشت را به ادعای آنچه «انتقال غیر قانونی سوخت» نامیده شده، توقیف کرد.
طبق گزارش سی ان ان، سرهنگ «Bakamla Wisnu Pramandita» رئیس روابط عمومی «آژانس امنیت دریایی» اندونزی موسوم به «باکاملا» در بیانیه‌ای اعلام کرد گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد دو تانکر به نام‌های «MT Horse» با پرچم ایران و «MT Frea» با پرچم پاناما بوده اند.
در حساب رسمی توییتری گارد ساحلی اندونزی نیز آمده است ادعاهای اولیه چنین گزارش شده که این دو نفتکش حقوق عبور و مرور را نقض کرده است.
همچنین بر اساس این ادعا، این نقض شامل انتقال نفت از یک کشتی به کشتی دیگر و نیز خاموش کردن سامانه شناسایی اتوماتیک در کشتی ها به نام « AIS» و نیز نشت نفت بوده است.

لفاظی دوباره وزیر خارجه فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران

وزیر خارجه فرانسه یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران با تکرار ادعاهای واهی، برنامه هسته‌ای ایران را «خطرناک» توصیف کرد.

«ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: «این یک وضعیت بسیار خطرناک است. دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای عواقب قابل توجه ژئو استراتژیک دارد. ما در وضعیت مخالف آنچه ترامپ می‌خواست قرار داریم.»
فرانسه در کنار انگلیس و آلمان سه عضو اروپایی گروهی هستند که از سال ۲۰۱۵ به توافقی با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور دست پیدا کرده‌اند. این توافق قرار بود در ازای ایجاد محدودیت‌ در بخش‌هایی از برنامه هسته‌ای، تحریم‌های اعمال‌شده به بهانه هسته‌ای علیه ایران را رفع کند.
دولت آمریکا اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ از این توافق خارج شده و ضمن اعمال تحریم‌های متوقف شده ذیل این توافق، تحریم‌های دیگری علیه ایران وضع کرد. تروئیکای اروپا علی‌رغم مخالفت‌های لفظی با خروج آمریکا از برجام به وعده‌های خود برای جبران آثار این خروج عمل نکردند.

میرسلیم: جریان عنابستانی مشکوک است / ممکن است افرادی بخواهند مجلس را بدنام کنند

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در توییتی درباره ماجرای سیلی زدن علی اصغر عنابستانی به یک سرباز راهنمایی و رانندگی به خاطر آنکه اجازه ورود بدون مجوز به خط ویژه اتوبس را نداه بود، نوشت: «جریان عنابستانی مشکوک به نظر می‌رسد. هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید با دقت رسیدگی کند، مبادا در ورای این جریان افرادی می خواهند مجلس را بدنام کنند.»

واعظی به حدادعادل: دوست عزیز من هستی اما اقتصاددان نیستی

حدادعادل هفته گذشته در همایش روسا و دبیران استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت «مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰ دولتی از جنس مجلس داشته باشیم» و مدعی شده بود «بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند» «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، درباره اظهارات اخیر حدادعادل گفت: هیچ اقتصاددانی چنین حرفی را تایید نمی کند، حداد عادل دوست عزیز من است و برای او احترام قائلم اما او را به عنوان یک اقتصاددان نمی شناسم. زمانیکه شرایط بین المللی تغییر پیدا کرده و فشارها از ایران کاسته شده و شخصی از همان اوایل کاندیداتوری خود اعلام داشته که به برجام بازمی گردد و سیاست های ترامپ را محکوم می کند، مشخص است که این گونه مسائل بر شرایط کشور تاثیرگذار است و انتظارات مثبت در کشور بوجود می آید.

فرمانده ناجا: خودروی نماینده مجلس مجوز تردد درخط ویژه را ندارد

فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به ماجرای درگیری نماینده مجلس با مامور وظیفه شناس راهور ناجا گفت: قطعا از مامور وظیفه شناس حمایت می کنیم، همه در برابر قانون یکسانند و از مسئولان انتظار داریم که نسبت به قانون التزام و احترام داشته باشند.وی در پاسخ به این که آیا نماینده مذکور مجوز تردد در خط ویژه اتوبوس را داشته یا خیر، گفت: خیر! نماینده مذکور مجوزی برای تردد در خط ویژه نداشته است. اشتری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه کسانی  مجاز به تردد در مسیر خط ویژه هستند، تصریح کرد: خودروهای امدادی، انتظامی و کسانی که مجوز دارند می توانند در مسیر خطوط ویژه تردد کنند.

نماینده مجلس: می خواهند ماجرای عنابستانی را تبدیل به یک مشکل بزرگ کنند تا از مجلس و تفکر انقلابی انتقام بگیرند

رحت‌الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با «انتخاب» و با اشاره به حواشی و انتقاداتی که علیه مجلس بعد حادثه درگیری علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار، گفت: با توجه به آنکه فضای جامعه باز و آزاد است و شهروندان نیز به فضای مجازی دسترسی دارند، هرکسی نظر و دیدگاه خودش را نسبت به این اتفاق بیان کرده است. البته ما هنوز از اصل ماجرا خبر نداریم و نمی‌دانیم که دقیقا چه اتفاقی رخ داده است، ولی در مجموع من اعتقاد دارم که باید در همه زمینه‌ها و موضوعات قانون و اخلاق رعایت شود. نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما باید در رفتار و کردار خودمان اخلاق را رعایت کنیم تا در آینده شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم. البته درباره این اتفاق می‌بایست، طرفین حادثه حاضر شده و ماجرا را توضیح بدهند تا مشخص شود که دقیقا چه اتفاقی رخ داده است. این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه گفت: البته در این میان برخی‌ با ایجاد حواشی و تبدیل این موضوع به یک مشکل بزرگ کشور سعی کردند تا به نوعی از مجلس و تفکر انقلابی مجلس انتقام گرفته و جایگاه مجلس را زیر سوال ببرند و این در حالی است که موضوع از سوی مراجع مربوطه مانند پلیس و مجلس در حال پیگیری است و باید تا مشخص شدن موضوع منتظر بود. وی در پاسخ به این پرسش شما، مبنی بر اینکه نظر خود شما درباره این اتفاق رخ داده و درگیری چیست، گفت: من درباره این ماجرا یک توصیه و پیشنهاد دارم که این مساله تا چنین سطح گسترده‌ای در جامعه پیشرفته است و مسئولان فرصتی را فراهم کرده و اجازه بدهند این مساله دقیقا بررسی شود تا مردم در جریان این اتفاق و نتیجه آن قرار بگیرند. من همین طور به همه مسئولان کشور و شهروندان توصیه می‌کنم که در هر جایگاه و مقامی که بودند باید مراقب باشند تا از اخلاق و قانون عدول نکنند.

توقیف نفتکش ایرانی توسط اندونزی


به گزارش سی ان ان، آژانس امنیت دریانوردی اندونزی ساعاتی پیش دو نفتکش را در ساحل منطقه پونتیانک این کشور توقیف کرده است. اخبار منتشر شده حاکی است که یکی از این نفتکش ها ایرانی است و دیگر با پرچم پاناما تردد می‌کرده است. مقامات اندونزی گفته اند که دلیل توقیف این دو نفتکش انتقال غیر قانونی نفت بین آنها بوده است.آژانس مذکور طی بیانیه ای گفته که نام نفتکش ایرانی هورس و نام نفتکش پانامایی فری است. گشت آژانس امنیت دریانوردی اندونزی اعلام کرد، سامانه های ناوبری و راداری این دو نفتکش خاموش بوده و به طور اتفاقی آنها را ردیابی کرده است.

رئیس صداوسیما: به دلیل اظهارات نسنجیده مهمان شبکه چهار از رییس جمهور عذرخواهی می‌کنم


علی عسکری در بخش دیگری از سخنانش به اظهارات نسنجیده و دور از شان میهمان یکی از برنامه‌های زنده شبکه چهار اشاره و تاکید کرد: این اظهارات باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه چهار سیما و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و اینجانب با ابراز تاسف، از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می‌کنم. رئیس صداوسیما رعایت اخلاق اسلامی، اصول حرفه‌ای و پرهیز از اهانت در عین نقد سازنده را رویکرد محوری و همواره مورد تاکید رسانه ملی دانست و افزود: هر چند بار‌ها تاکید شده مسئولیت اظهار نظر در برنامه‌های زنده بر عهده کارشناس مدعو است، اما بیان چنین اظهاراتی از آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با هرگونه قصور و تقصیر برخورد قاطع می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱۵
ما که کل مطلب کیهان در مورد این الله سیستانی دیدیم هیچ گونه توهینی نبود و فقط گله بود
جناب آقای روحانی هم به خاطر توهین هاش حاضر هستند عذر خواهی کند؟
ان چیزی که مشکوک‌ است نماینده شدن ایشان است.
جناب زیبا کلام خوب جوابت داد و چیزی برای گفتن نداشتی چون آنجا دیگر مردم ساده نیستند یک تاریخدان جلوی شما بود و قشنگ شما را چپ و راست کرد
هیچوقت فاصله طبقاتی در ایران به اندازه این سالها نبوده

تاریخ از بیان این واقعیت خجالت خواهد کشید
ببین اندولزی آن کشور انگلیس که من من می کند به دستور آمریکا کشتی ما را گرفت ولی با خفت پس داد شما که دیگر بماند
خدا خدا کنید که واقعا غیر قانونی در آب های شما آمده باشند وگرنه بد خواهید دید
تنور انتخابات داغ نیست
خمیرها هنوز به زمان پخت نرسیده اند

هیچ نان خوبی از انتخابات بعدی بیرون نخواهد آمد

رای بی رای
قانونگذار بی نزاکتی که به مجری قانون سیلی زده نماینده ی کدام مردم فهمیده و باشعوری است که انتخابش کرده اند !؟!؟؟!

رای دادن با رای ندادن هیچ فرقی نداره.

ولی رای ندادن معنای دیگری هم دارد .
اي كاش امثال آقاي ميرسليم حرف نمي زدند...
این مجلس ادامه دهنده راه همان مجالس قبلی است

خوشحالم رای ندادم
یعنی من بجای عارف از مردم فهیم کشورم خجالت می کشم

هیچ کاره ی ...
از نظر ما که رای ندادیم و اکثریت ۸۵ درصدی را تشکیل می دهیم همه ی مجلس مشکوک است

مخصوصا میرسلیم با اون شناسنامه ی عجیبش !؟!؟؟؟
در حالیکه همه توجه ها به سمت انتخابات آمریکا و نمایش های برجامی و دعواهای نمایشی دولت و مجلس بود قیمت بسیاری از کالاها افزایش های ۱۰ و ۲۰ درصدی را به خود دیدند و هیچ صدایی از هیچکس درنیامد


از مسئولان فقط خدا برایمان مانده

به خدا شکایت می بریم از مسئولانی که همه چیز را میدانند اما هیچکاری جز حرف زدن نمی کنند
دهنوی: مجلس اجازه نمی‌دهد طبقه «جهانگیری» با ارز رانتی ارتزاق کند)بجای اینکه ارز 4200 را قطع کنید با تدوین قوانین محکم و دقیق جلوی سو استفاده و رانت را بگیرید البته از این مجلس انتظار بیهوده ای است چون توان و سوادش را ندارد
ابوالحسن بنی صدر یکدهم افتضاحات دولت حسن روحانی را انجام نداد عزل شد
چرا با اینهمه ناکارآمدی هرگز استیضاح ، برکنار ، خلع ، .... نشد ؟؟؟
حتی تذکر هم نگرغته تابحال !؟!!؟

کجاست آن مجلس
این مجلس و مجلس قبلی چه کردند با مردم ؟؟؟؟
جناب میرسلیم یعنی یکی به اقای عنابسنانی گفته قانون را رعایت نکن و در خط ویڑه برو برای جندمین بار و اگر یکی برخلاف میلت عمل کرد بزن تو گوشش
از شما انتظار بر این است که عاقلانه تر رفتار فرمایید
گرانی ها رسما از ابتدای بهمن و با مجوز دولت داره اعمال میشه

افزایش دوبرابری یارانه های نقدی و افزایش ۲۵ درصدی دستمزدها نشان از گرانی های وحشتناک در سال آینده دارد

افق اقتصادی کشور تاریک است

دلمان برای سالهای دور و خوشی هایمان تنگ شده

نخواستیم .
بدون هیچ جنگی در داخل
بدون هیچ قحطی
بدون هیچ کم و کسری از نظر منابع ثروت

با داشتن وسعت آبی و خاکی مناسب


ولی از بد ترین اقتصادهای جهان بهتر نیستیم !!!

چه کردند برخی مسئولان با افکار شخصی شان با کشور و آینده ایران !!!!؟!؟؟؟؟؟
تابناک هم دیگه به مردم هیچ اهمیتی نمیده

تبلیغات اعصاب خردکنی تابناک حداقل توسط هزاران نفر مورد انتقاد قرار گرفت اما کوچکترین ارزشی برای مخاطبینش قائل نشد و حذفش نکرد
اقای میرسلیم اینقدر برای تو وهمفکرانت سخت هست که باور کنی هم کیش وهم ائین وهمفکر تو گوش سرباز زد؟ این همه مردم اونجا شهادت دادند تازه تومیگی مشکوک هست؟
بله آقای میرسلیم موضوع انابستان مشکوک است اون سرباز توطعه کرده و با صورت محکم زده به کف دست نماینده بیگناه
اقای عنابستانی زیاد به خودت فشار نیار مگه چقدر حقوق میگیری که اینقدر جمع و جور میکنی ، ماشاللله تو این سی سال تو پستای مختلفی که بودی به اندازه کافی برای هفت نسلت جمع کردی بیخیال شو
اقای رحت‌الله فیروزی پوربادی این اقای عنابستانی یک شکری خورده و همه چیز رو بهم ریخته و بجای پذیرفتن اشتباهش و عذرخواهی،حالا امثال جنابعالی با این حرفات میخواهی ماله کشی کنی؟ خجالت از اینکه رفیقتون جو رو متشنج کرذه و اونوقت میخوای ابعاد سیاسی به موضوع بدی.شما دیگه چه ادمایی هستین؟
بابا زدی تو گوش سرباز عذرخواهی کن دلجویی کن و...
دیگه نیروی انتظامی که از زمان رضاشاه با اصولگراها بوده چرا باید فرمانده اسبقشو خراب کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
هرکاری بکن و بعد دلجویی کن ،غدر خواهی کن!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
انها که با تبلیغات زیاد در یک اقدام بدون مطالعه نفتکش کره ای را گرفتند باید بابت این هزینه و خسارات عظیم به ملت ایران و اعتبار ایران پاسخگو باشند. همین یک قلم غیر از خسارات هنگفت مصادره چند صد هزار بشکه از نفت و نفتکش ملت ایران باعث چند صد میلیون دلار هزینه بیشتر برای دلالان بین المللی خواهد شد و حالا کره حتی یک دلار از ان 7 میلیارد دلار را دیگر ازاد نخواهد کرد. حالا همه دلالهای بین المللی چینی و مالزی و سنگاپوری و... نرخ همکاری با ایران برای دور زدن تحریم را 20 درصد دیگر اضافه خواهند کرد. از جیب چه کسی می رود؟ از جیب ملت ایران که تخم مرغ را تا این لحظه باید دانه ای سه هزار تومن بخرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
آقای میر سلیم نکنه طرف بدلکار بوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
خط اول کاملا درست خط دوم کاملا غلط
دوست عزیز نیرو انتظامی اگر جانبدار بود شما ها رو تو مسائل سال 88 قتل عام میکرد نه اینکه بیشتر کتک بخوره تا بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
جناب عنابستانی
قانون شکنی کردی
راننده ات دشنام داده
خودت سیلی زدی
الان هم به جای عذرخواهی دو قورت و نیم ات هم باقیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
سردار سلیمانی وصیت کرد بالای اسمم بنویسید "سرباز" و القاب استفاده نکنید. از همین جا جایگاه سرباز مشخص می شود. جالب اینجاست که کسانی که از نام سردار سلیمانی برای اهداف خود استفاده می کنند، از مرام حاج قاسم بی بهره اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
جناب اقای میر سلیم جناب اقای فیروزی پور :شما ظاهرا در این مملکت زندگی نکردید یا اخبار را پیگیری نمی کنید. فاتحه مجلس زمانی خونده شد و مردم با چهره واقعی مجلس زمانی خوب آشنا شدند که آقای مطهری که مدافع به ظاهر سرسخت حقوق مردم بود در جواب آن جوان گلپایگانی گفت ایشون را بدید توی گونی کنند. ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
اقای میرسلیم متاسفانه آدم خواب را می شه بیدارش کرد ولی آدمی که خودش را به خواب زده را هیچ وقت نمیشه بیدارش کرد. شما ظاهرا خودتون را به خواب زدید . ولی مردم بیدار هستند و دارن می بینند
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
حالا تازه اومده توییت کرده و از آیه قرآن استفاده کرده برای موجه نشان دادن رفتار غیر انسانی و این افرادی که خودشونن به قوانین احترام نمی گذارند و اصلا قبولش ندارند چرا میشند نماینده ی قوه ی قانونگذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
حرف ...:
مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در توییتی درباره ماجرای سیلی زدن علی اصغر عنابستانی به یک سرباز راهنمایی و رانندگی به خاطر آنکه اجازه ورود بدون مجوز به خط ویژه اتوبس را نداه بود، نوشت: «جریان عنابستانی مشکوک به نظر می‌رسد. هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید با دقت رسیدگی کند، مبادا در ورای این جریان افرادی می خواهند مجلس را بدنام کنند.»
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
چه ربطی داره به اصولگرا؟ آدم ساده لوح که باشه هر رطب رو به هم میبافه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
ببینید همینه که باید فضای مجازی هر چه سریعتر بسته بشه
چه لزومی داره که مردم از همه چی با خبر باشن؟؟؟؟ هن؟؟؟
به عارف بگویید
دیگه گول نمی خوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
عارف چی فکر کرده ؟؟
تموم شد دوران همه نمایش ها

هیچکس در حد ریاست جمهوری بعدی نیست
کارنامه همه سیاه و افتضاحه
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
خیالت راحت باشد ما به دنیا آمده ایم که گول بخوریم در ژن ماست!
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
ژنت چطوره عارف؟
ایرانی بی پناه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
چرا برادر گرامی خیلی هم راحت گول میخوریم.همین الان هم داریم گول بازی اصولگرا واصلاح طلب را میخوریم تا8سال باتعصب زیاد درحال گول خودنیم بازهم!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
دقیقا با این جمله ثابت کردی که گول خورده واقعی تویی که باعث میشی امثال عنابستانی ها برنده انتخابات بشوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
ای کاش دانشجوی دکتر عارف بودی تا دکتر عارف را بهتر می شناختی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
گول هیچکدومتونو نمیخوریم.
نه اصلاح طلب
نه اصولگرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
من بهش میگم
ولی ایمان دارم بازم گول میخوریم، حالا این بار کسای دیگه گولمون میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
نگران نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
به همه میگیم
همه
با خواندن برخی اظهار نظرهای مسئولین ونمایندگان ووو فقط باید گفت متاسفیم از اینکه رجال سیاسی کشورمان چنین افرادی هستند / اگر مسلمان نیستید آزاد مرد باشید واگر اشتباهی مرتکب شدید در کمال شهامت وبا صدای بلند بگوئید اشتباه کردم ........وبدنبال داستان سرایی نروید
آقای میر سلیم سنی از شما گذشته خجالت هم چیز خوبی ، سریع میخواین درستش کنید انصاف هم چیز خوبی با کلمه مشکوک واین کار جناح مخالف وضدانقلاب و...‌‌‌
این آقا اشتباه کرده از موقعیت اش سواستفاده کرده دیگه خودتون را خراب نکنید شما بخاطر این آقا فردای قیامت میخوای جواب بدی .
ببینیم خبر 20 و30 و سایر شبکه ها به اندازه جریان نماینده چابهار در مجلس قبلی رو عنابستانی هم مانور میده یا چون خودیه بیخیالش شدن؟
مجلسی که با ۲۰ ددصد بیاد سر کار از اول زیر سوال هست نیازی به زیر سوال بردن نداره
جناب همتی دلار امروز ۱۰۰۰ تومان گرون شد دیگه نوبت ها ی مسخره جواب نمیده !طلا دو روزه ۷۰ هزار گرون شد
جناب میر سلیم مگر مجلس خوشنام است ؟؟؟؟؟
آقای شریعتمداری حالا. بیا از نماینده ها دفاع کن
بجای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی راهکاری برای جلوگیری از گران فروشی واردات حاصل از این ارز ایجاد شود اگر توانایی انرا دارید والا گران کردن را هرکسی می تواند انجام دهد.
بشنوید از وزیر وزارت تئوری توطئه: " ماجرای عنابستانی مشکوک است"
عارف

معنی و مرز کلمه ژن توسط این فرد نابود شد
مسوولین محترم چرا کلی گویی می کنند که باید مدیریت ثابت باشد، طرحهایی که دارند مطرح کنند تا مردم نظر دهند . بعضی از طرحهایی که در دوران اصلاحات اعمال شد درست نبود. و ثبات مدیریت از زمان دوران سازندگی مطرح بود درحالیکه منجر به تشکیل شبکه های ریز و درشت قدرت و فساد شد.
یکی از مشکلات اساسی ما اینه که هدف افتصادی کشور بجای اینکه بهبود وضع تک تک مردم باشه، شده پیشرفت اقتصادی. همین آمریکا که قویترین اقتصاد دنیا رو داره، صدها هزار بی خانمان داره. ما باید یک سرمایه داری معقول و دولت رفاه رو پیش بگیریم. مشابه کشور سوئد. حتی اگر کمتر پیشرفت کنیم ولی فقیر کمتر باشه، همه مردم آسایش بیشتری دارند. هدف پیشرفت نیست هدف زندگی خوبه.
واقعا عجیب است مجلس اینگونه به خارجیها دلبسته. نهاد قانون گزار چرا باید اینقدر با خارجیها در تماس باشند.
درود بر مدیر مسئول روزنامه وزین کیهون که کاغذش بهترین و باکیفیت ترین شیشه پاک کنه! حیف پولی که برای چاپ آن ونظرات آن هزینه می شود.
احتمالا سربازی که وظیفه شو انجام داده از عناصر دشمن هست وقصد تخریب نماینده عظیم مجلس رو داشته.از این زاویه باید این قضیه موشکافی بشه
خدایا باورت میشه بعد 14 قرن الان مشکل مملکت ما قیمت مرغ و تخم مرغ و حرفزدن های خاله زنکیه؟!!!!
هر روز نا امید تر از دیروز، با ایران.
دوستان عزیز بنده مریخی هستم و هرکس هم شک داره میخواد تفکر مریخی رو خراب کنه
والا کی به کیه متر که نداره
"آمار عجیب دیدار سفیران روسیه و چین با مقام‌های مجلس یازدهم در عرض ۲۴۳روز"......مجلس انقلابی مستقل !!
آقای میرسلیم، فرایند ماستمالی کردن سیلی نماینده را شروع کرد
میرسلیم از ادمهایی است که به خاطر قدرت هر کاری میکنند جریان نامزدی ریاست جمهوری را به یاد داریم که با لباس کارگری آمده بود و فرانسه صحبت میکرد
"می خواهند ماجرای عنابستانی را تبدیل به یک مشکل بزرگ کنند تا از مجلس و تفکر انقلابی انتقام بگیرند"
حرکت بی ادبانه و غیر انسانی یک نماینده نما را سیاسیش نکنید که از زیر بار تاوان آن شانه خالی کنید !!
"فرمانده ناجا: خودروی نماینده مجلس مجوز تردد درخط ویژه را ندارد".....سردار اشتری به عنوان فرمانده این سرباز باید چنان کند که دیگر هیچ مسئولی جرات بی احترامی به هیچ مامور در حال اعمال قانون را نداشته باشد.کوچکترین ارفاقی ظلم به ماموران قانون در حال و آینده است....
درصد مشاركت بيش از حد پايين بوده و اينها نماينده واقعي مردم نيستند
مشارکت زیر ۳۰ درصدی را نمیتوان رقابت نامید
امسال مجلس ، سال بعد نوبت ریاست جمهوری
کلا امید مردم ناامید شد.
اصلاحطلبان با کارنامه فضاحتبارشان همه چیز را به رقیب بدتر از خودشان باختند
مردم قربانی هر دو جناح بوده ، هستند ، خواهند بود
دلار 22هزاری رو کنترل کن همتی جون دلار 11پیشکش
میر سلیم هنوز هست ؟!! دو کلمه هم بشنوید از پستو نشینان برای اینکه بگویند ما هم هنوز هستیم .
نماینده مجلس: می خواهند ماجرای عنابستانی را تبدیل به یک مشکل بزرگ کنند تا از مجلس و تفکر انقلابی انتقام بگیرند.تفکر انقلابی یعنی رعایت نکردن قانون؟!اگر میخواهید خط انقلابیتان را حفظ کنید فقط اعمال سخت نماینده مجرم.مردم منتظرند تا شما را قضاوت کنند.بسم الله
طلا شنبه گرمی یک میلیون
یکشنبه یک میلیون و شصت
یکشنبه یک میلیون و صد
دوشنبه یک میلیون صدو پنجاه
شنبه هفته آینده یک میلیون سیصد
همتی دوستت داریم بزن دست قشنگنه رو
آخرش هم مثل همیشه از فرد مجرم یعنی در اینجا نماینده مجلس عذرخواهی و دلجویی میشه و سرباز بیچاره را مجبور به عذرخواهی ...
خوبه آقای میرسلیم نگفته سیلی زدن نماینده مجلس تقصیر آمریکاست
به اطلاع اقای فیروزی برسانید که ضد انقلاب ها در خارج ایران هستند و انهایی که داخل هستند از نیروهای مومن به انقلاب هستند. اگر تفکر ایشان این است که مجلس انقلابی است و دیگران نیستند پس خیلی بیراهه رفته اند. اقای دهنوی هم لطف کنند اسامی رانتخواران ارز 4200 تومانی و اسامی انهایی که ارز را در بازار فروختند در اختیار قوه قضاییه قرار دهند اگر چنانچ چنانچ این کار صورت نگیرد ذکر نام مجلس انقلابی خنده دار خواهد بود.
اقای فیروزی عزیز شما هم اخلاقو رعایت کن و سعی نکن با ایجاد شانتاژ و توهم توطئه (اینکه مجلس انقلابی رو تخریب کنن)عمل زشت همکارتو ماستمالی کنی. اگه دوستتون مجوز داشته که جای سوال اینجاست چرا باید یه نفر به صرف اینکه پستی داره اینقد زیاده خواه باشه که بخواد از خطوط ویژه وسایل عموم استفاده کنه و دوم اینکه اگه مجوز نداشته که دیگه واویلا که میخواسته از قدرتش سواستفاده کنه و تمکین به قانون نداشته
در تابناک مدتی کدخدایی و یا کریمی قدوسی و اخیرا دوست قدیمی ترش شریعتمدار مدام برجسته میشوند در حالیکه تابناکی ها میدونن که مردم هیچ دل خوشی ندارند.
جناب آقای میرسلیم
لطفا بزرگواری کرده و مامور راهنمایی و رانندگی را عفو بفرمایید چون در جهت اجرای شیطنت های استکبار جهانی، دست آقای عنابستانی را گرفته و محکم به صورت خودش کوبیده تا اینگونه وانمود کند که نماینده محترم مجلس شورای اسلامی مرتکب چنین عمل ناشایستی شده است
دولت برای رشد بورس دلار را گران میکند
این دزدی از جیب کل مردم بخاطر تعدادی بورسی است
فاجعه سانچی عبرت نشد ، باز رادارها رو خاموش کردید
این شریعتمداری واقعا مشکل روحی پیدا کرده و از نظر من ، قابل ترحم است
جناب میر سلیم لطفا ... !!!! چه چیزی مشکوکه ؟
مانند لباسهای هندی میر سلیم که خیلی مشکوکند
فقط ببینید چه کسانی توی راس هستند نماینده می زند در گوش سرباز نگون بخت دلبکار هم است اقای میر سلیم هم پشتش در می اید و می وید مشکوک است، ایا همچنین اشخاصی می توانند به مردم و کشور خدمت کنند ر
استعفا باید بده

باید مطالبه گر باشیم

عنابستانی استعفا استعفا
طی ۲۰ روز آینده یک کشتی با پرچم اندونزی یا مرتبط به اندونزی به دلیل نقض استانداردهای زیست محیطی در خلیج فارس به دست فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران توقیف خواهد شد. من مطمئنم. البته بدم نیست آخه دوران بزن و دررو تمام شده.
طبقه جهانگیری فقط یک طبقه است ! طبقات دیگر را چی گنیم ؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
به نام نماینده مجلس زده تو گوش یک سرباز این مملکت که دارد با سختی و به دور از خانواده این دوران مقدس و پرخاطره را برای خدمت به مملکت می گذراند. جای شرمساری است برای این نماینده سبزواری ... چون نماینده هستی اجازه هر کاری را داری !!!
جناب. میرسلیم توهم توطئه از خود توطئه مخرب تر است. ی جمله ساده است اشتباه کردم عدر می خواهم مسایل را حل می کند آسمان ریسمان کردن نمی خواهد.
نماینده محترم نطنز!این مجلس تنها انقلابی که کرد این بود که تعریف جدیدی از طرح و لایحه ارایه داد. لطف کنید ماله کشی نفرمایید. همگی می دانیم که بی تقوایی و عدم احترام به قانون و قایل به ویژه خواریاز مشخصات اتفاق بوجود آمده است. اگر در حوادثی اینچنین زشتی کار مسیولین بیرون بزند شما با بیان چنین جملاتی دنبال خریدن زمان و فراموشی اذهان عمومی هستید.
آقایان اصلاح طلب و اصولگرا رای بی رای
ماجرای ارز 4200 مربوط سال و سالهای گذشته است چه شده امروز متوجه طبقه و فساد آن شده اید این نشان می دهد تصمیم گیران و بخصوص نمایندگان زمانی متوجه فساد ارزی خرابی وضعیت بورس و نیاز به ساخت و ساز مسکن و وضعیت ازدواج وطلاق و هسته ای و تحقیق و تفحص از خودروسازان و مرغ و تخم مرغ و روغن و ... می افتند که کار تمام شده و فساد گسترده صورت گرفته یا وضعیت وخیم شده است و هرگز توان شناسایی و برنامه ریزی جهت رفع مشکلات قبلا از وقوع را ندارند هر زمان برای مطرح شدن دنیال یک موضوع می روند و بدون حل مشکل به سمت خودی نشان دادن در مشکل دیگر می روند واقعا کدام یک از مشکلات تا کنون ریشه ای حل شدها ست
آقای عارف بفرمایند با سکوتشان کدام کار بزرگ را پیش بردند. اصلاحات اگر هم ابرویی دارد بخواطر صدا بلند کردن های سلحشور و صادقی و مطهری و حیدری و ... در مجلس است. شما با سازشکاری بیشتر به دنبال شغل برای پسرانتان بودی. جناب عالی حتی عرضه نداشتی آن قدر اتحاد ایجاد کنی که ریاست مجلس را به دست بیاوری.
مگر نماینده مردم وظیفه ندارد که به نمایندگی از مردم در مسائل کلان اظهار نظر کند، تخلفات و انحرافات از قانون را با صدای بلند گوشزد کند، و با سخنرانی و اطلاع رسانی جلوی تخلفات را بگیرد؟ ابزار نماینده همین سخنرانی است، نه تفنگ و نه پول.
کدام طرح و یا قانون با هدایت و برنامه شما تصویب شد؟ شما کی توانستی در همان مجلس اتحاد و اقتدار ایجاد کنی؟ الان هم که به حق از سوی مردم طرد شدی، باز هم به جای انتقاد به نعل برعکس می زنی. اصلاح طلبان باید امثال عارف را از خوشان طرد کنند تا اعتبارشان ترمیم شود.
عارف جان سلام ما را به ژن خوبت برسان.
آقای جهانگیری زمستان تمام و استخوانهای ما از سرما کبود شد از کدوم بهار حرف میزنی
'چون علی کریمی یک دستبند سبز بسته ادعا می‌کنید صلاحیت ریاست بر فدراسیون فوتبال را ندارد "
وجداناً اینجوریه ؟ یعنی باورت کنیم؟
میر سلیم چرا فکر میکنه باید تو همه چی نظر بده
" احمد توکلی: من به برجام مشروط رای دادم ولی غرب به شرطها و تعهدات عمل نکرد و در مورد FATF هم تا حریم هستیم فرقی نمیکند و اگر مطمئن بودم FATF خوب است رای هم جمع میکردم اما الان که هنوز به FATF نپیوستیم به ما نامه می‌زند که برنامه موشکی شما می‌رود روی میز!!؟
ماجرای عنابستانی قطعا مشکوکه که افرادی بدون کنترل رفتار و تست روانشناسی میان نماینده میشن و به راحتی در نظامی که متعلق به مردمه توی گوش مردم میزنن و با نمایش و مظلوم نمایی سعی در جمع کردن موضوع دارند.
اینهمه رفتن دیدار سفیر روسیه و چین که چی بشه ؟؟؟
بدتر از كار آن نماينده كه به مامور راهور سيلي زد، دفاع آقاي ميرسليم و رحمت اله فيروزي پوربادي است كه سعي در انحراف موضوع دارند. آقاي ميرسيلم حالا متوجه شدي كه چرا در انتخابات رياست جمهوري هميشه آخر هستي؟ چون مردم شما و امثال شما را سياستمدار دلسوز و مردمي نمي دانند همگي مي دانيد ولي لازم به يادآوري است كه قانون براي همه است، وكيل و وزير نمي‌شناسد!
عارف صحبت کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میرسلیم: جریان عنابستانی مشکوک است / ممکن است افرادی بخواهند مجلس را بدنام کنند
قدر نمایندگانی مانند میرسلیم را باید خوب بدانیم چه تذکر بجایی!!!!! از تذکر وجود چی پی اس در واکسن کرونا جالب تر بود. البته برای مطرح شدن این گونه تذکرها خوب است!!!!! بسیار جالب است که جریانی پشت پرده به یک نماینده انقلابی بگوید آقا بیا تو گوش سرباز قانون بزن تا ما سوء استفاده کنیم و مجلس را خراب کنیم!!!!
مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در توییتی درباره ماجرای سیلی زدن علی اصغر عنابستانی به یک سرباز راهنمایی و رانندگی به خاطر آنکه اجازه ورود بدون مجوز به خط ویژه اتوبس را نداه بود، نوشت: «جریان عنابستانی مشکوک به نظر می‌رسد. هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید با دقت رسیدگی کند، مبادا در ورای این جریان افرادی می خواهند مجلس را بدنام کنند.»
واقعاً عجب آدم های بدی هستیم ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"نماینده مجلس: می خواهند ماجرای عنابستانی را تبدیل به یک مشکل بزرگ کنند تا از مجلس و تفکر انقلابی انتقام بگیرند"
با نماینده خاطی برخورد قانونی کنید تا تبدیل به یک مشکل بزرگ نشه و انتقام ازتون گرفته نشه. اگرم بخوان انتقام بگیرند خودتون بهانه دادین دستشون. نظارت بر رفتار نماینده ها رو فعال کنید تا بهانه ازشون گرفته بشه و بقول شما انتقام نتونن بگیرن
بورسی های عزیز
ظاهرا تاثیر تجمعات اعتراضی زیاد دوام نداشت وبورس بعداز چندروز رشد دوباره سقوط کرد
بسم الله پاشید راه بیافتید روز از نو روزی ازنو (:
اقتصادانان درست گفتند
و دولت در تله بورسی خودش افتاد و گیر کرد.
و نمیداند الان چه کار کند؟
اگر بخواهد برای رشد بورس قیمت دلار را گران کند نمیتواند وعده تحویل دلار به دولت بعد به نرخ 11تا15هزار را اجراکند
اما اگر بخواهد وعده کاهش قیمت دلار و کالاها را در آخر عمر دولت اجرا کند بورس سقوط میکند.
آمار عجیب دیدار سفیران روسیه و چین با مقام‌های مجلس یازدهم در عرض ۲۴۳روز:
چرا این عجب است، منافع ایران با منافع چین و روسیه و پیمان شانگهای گره خورده، دولت هم که فعال نبوده و الان هم که به پایان کارنامه ناموفقش نزدیک است، مجلسی ها دارند یه فعالیتهای میکنند، این خیلی نباید غیر طبیعی باشد. آنهایی که صدا سختی معیشت مردم را انتقال نمیدهند تا بشنویم "مردم گرانیها را نفهمیدند" باید در رسالتشان بازنگری کنند
حالا نماینده های دیگر می‌آمد و یک به یک ماست مالی میکنند قضیه را، یکی میگه جریانی راه افتاده که مجلس را تضعیف کنند، یکی دیگه میگه فلانی نزده و یکی دیگر چه و چه و چه. خلاصه شروع میکنند ماله کشی!!!!

آقاجان کار اشتباهی کرده نماینده، حق ندارد رو انسانی دست بلند کنه حتی اگر طرف اشتباه هم کرده باشه و نماینده مجوز هم داشته باشه بازم حقی ندارد سیلی بزنه. باید محاکمه بشه و حتی از نمایندگی اخراج بشه، چون قانون را زیر پا گذاشتن و وقتی یک نماینده که وظیفه وضع قوانین هست خودش هنجار شکن و قانون شکن باشه وای به حال بقیه
کدوم قسمت جریان عنابستانی مشکوکه؟اینکه نماینده قانون خودش قانون شکنه یا اینکه زده تو گوش یه بنده خدا؟
برخی آدما به هیچ چیز احترام نمیزارن فقط برای منافع شخصیشون کار میکنن
اگر این که عنابستانی گفته درست باشد برای سرباز و پلیس هم جای تاسفه
اما پلیس و قضاییه باید مشخص کنند موضوع چی بوده؟
و با خاطی برخورد کنن
چه سرباز چه نماینده
واعظی به حدادعادل: دوست عزیز من هستی اما اقتصاددان نیستی
اون کدوم اقتصاد دان برجسته بین الملل بود که به بیت کوین گفت بیت کورن
عنابستانی مشمول دو جرم می باشد سیلی زدن به سرباز قانون دوم دروغ گفتن به مردم و رد کتک زدن سرباز. بنده همین الان لحظه سیلی زدن نماینده نامحترم به سرباز توسط دوربین مدار بسته را مشاهده نمودم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی