بازدید 6749

رئیس دستگاه قضا وارد استان سمنان شد

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا در آغاز سفر یک روزه در راس هیئتی وارد استان سمنان شد و مورد استقبال مسئولان ارشد استانی و شهرستانی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 21 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه صبح پنج شنبه در آغاز سفر یک روزه وارد استان سمنان شد و در ابتدا مورد استقبال مسئولان ارشد استانی و شهرستانی، اعضای شورای قضائی و همچنین نمایندگان مجلس قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی قرار است در این سفر در شورای قضائی استان سمنان به میزبانی استانداری حضور یابد. دیدار با قضات و همچنین پرسنل دستگاه قضائی استان از دیگر برنامه‌های رئیسی در غرب استان سمنان است.

رئیسی عصر امروز همچنین به شاهرود سفر خواهد کرد تا در کنار دیدار با مسئولان این شهرستان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و همچنین نشست با نخبگان بخش‌های مختلف حضور یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی شامگاه امروز به سفر یک روزه خود پایان خواهد داد.

گفتنی است در این سفر رئیس سازمان بازرسی کشور نیز حضور خواهد داشت و بازدید از شهرک صنعتی سمنان و نشست درباره مسائل و قوانین تسهیلگر اقتصادی و رونق تولید نیز در زمره بخش‌های این سفر خواهد بود.

رونق تولید، چالش‌های اجتماعی و فرهنگی استان سمنان، موانع توسعه فرهنگی، مسائل محیط زیستی و آب به خصوص مقوله تخریب نزدیک به یک دهه‌ای قله آب ساز و حیات بخش شاهوار و مسائل مرتبط با کار و کارگری و… در زمره مهمترین موضوعاتی هستند که پیش بینی می‌شود در سفر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی مسئولان استان سمنان مطرح شود.

این نخستین باری است که حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در مقام قاضی‌القضاتی کشور به استان سمنان سفر می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی