بازدید 7957
۱

یک پزشک در خراسان رضوی به شهدای سلامت پیوست

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: دکتر"مسعود ناوی دوست" پزشک بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) جوین بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲ 21 January 2021

به گزارش «تابناک»، محمد باقرزاده در گفت و گو با ایسنا افزود: این شهید مدافع سلامت طی روزهای گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود که پس از تحمل رنج بیماری در سن ۴۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.

وی ادامه داد: این شهید سلامت در بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) جوین که زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است، خدمت می‌کرد.

باقرزاده با بیان اینکه بی توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازی با سلامت مردم است، گفت: اوج گیری دوباره کرونا در سبزوار در کمین است.

وی اظهار کرد: برخی از شهروندان بی توجه به سلامت خود و دیگر افراد جامعه، با برگزاری میهمانی و دورهمی‌های خانوادگی، فرش قرمز برای این ویروس منحوس پهن کرده‌اند و خود دانسته یا نادانسته با این کار عامل شیوع هر چه بیشتر این ویروس مرگبار در جامعه می‌شوند.

وی تصریح کرد: در روزها و هفته‌های اخیر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سبزوار و مناطق تحت پوشش کاهش یافته که نتیجه آن در هفته‌های آینده با افزایش شمار بیماران بستری‌ها و فوتی‌ها خود را نشان خواهد داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: هر یک از شهروندان نقش مهمی در جهت حفظ سلامت خود و دیگر افراد بر عهده دارند و باید نسبت به حفظ جان خود و دیگران احساس مسئولیت داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
با عرض تسلیت به خانواده محترم این پزشک
کادر بهداشت و در مان باید از 100 هزار واکسن خیریه فایزر که وارد کشور شده بود ایمن میشد لج بازی مسئولین جان یک پزشک را گرفت
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی