بازدید 14066
۹

نحوه ثبت تردد غیرمجاز خودروها در ساعات ممنوعه

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه ثبت تردد غیرمجاز خودروها را در ساعات ممنوعه (۲۱ تا چهار صبح) توسط دوربینها تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 20 January 2021

به گزارش «تابناک»، سردار محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا در پاسخ به این سؤال که آیا دوربینهای نظارتی بدون فلاش زدن قابلیت ثبت تصاویر ترددهای خودروها را در ساعات ممنوعه (21 تا چهار صبح) دارند، اظهار کرد: دوربینهای نظارتی در تهران در ساعات مذکور (21 تا چهار صبح) تمام پلاکها را ثبت می‌کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: فلاش زدن دوربینها برای تخلفات سرعت است که بر اساس رادار ثبت می‌شود اما تردد شمار و سیستمهای ثبت‌کننده تردد به صورت جداگانه صورت می‌گیرد و اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر در یک بزرگراه در چندین لاین متفاوت خودرو تردد داشته باشد، باز هم ترددها در ساعات ممنوعه ثبت می‌شود، گفت: بله؛ این امکان وجود دارد و هیچ تفاوتی ندارد که خودروها در کدام لاین تردد داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
اتومبیل من اصلا شبها بیرون نمی رود ولی جریمه شده است. چگونه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
دوربینها توی شب دچار اشتباه میشن
توی 20:30 هم گفته شده
شما میتونی بری اعتراض کنی
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
ظاهرا تو و اتومبیلت باید صحبت کنین اینجوری که بوش میاد زیاد باهات روراست نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
خیلی هم بیرون هستن و جریمه نمیشن. کلا هرچیزی تهش میشه گرفتاری برای مزدم. یه سر به خیابونا بزنید بعد از ۹ پر ماشین هست. یا مطمئنن جریمه نمیشن یا مجوز دارن.
اين هم شد منبع درآمد جديد اين بار براي نيروي انتظامي (مشابه بورس براي دولت گرانقدر). جالب است كه ويروس در طول روز در مترو و اتوبوس نيست وليكن در طول شب در خيابان ها و اتومبيلهاي مردم است!!!!!
ساعت ممنوعه هم بهانه ایی برای سرکیسه کردن مردم . وگرنه زمستان سرما و بنزین گران مگه آدم مرض داره راه بیافته تو خیابونا . حتما ضرورتی داره که مجبور میشن بیان تو خیابان این دولت هست که به بهانه کرونا دکان بازکرده برای کسری بودجه
برخی افراد روی شماره ها مثل 2 قسمت کجی 2 آدامس می چسبانند و یک خوانده می شود و راحت تردد می کند.
محدوده زوج و فرد مانند پادگانی شده که ساکنین ان برای هر حرکتی باید هزینه پرداخت کنند و همه شهر پر شده از دوربین های که بدون پیامک جریمه میکنند و فقط برای شهرداری و حقوق بگیران نجومی آن از مردم کسب درامد می کنند
جالب این است که هیچگزارشی از موقعیت دوربین های جریمه کننده به مالکان داده نمی شود فقط به این دلیل که از بی اطلاعی مردم کسب درآمد کنند
برخی روی شماره 2 پلاک آدامس می چسبانند که یک خوانده می شود و به کسی دیگر جریمه می رود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل