بازدید 11724

واکنش عجیب جهاد کشاورزی به گرانفروشی تخم مرغ

سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی وظیفه تولید مرغ و تخم مرغ را برعهده دارد و پیگیری اینکه مرغ و تخم مرغ در بازار با چه قیمتی فروخته می شود برعهده این وزارتخانه نیست.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 13 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد مهدی برومندی در نشستی که صبح امروز در وزارت جهاد کشاورری برگزار شد اظهار کرد: ۷۵ میلیون و ۸۶۴هزار و ۲۵۴ مرغ تخمگذار در کشور وجود دارد و روزانه ۳۰۴۸ تن تخم مرغ تولید می‌شود. در مراکز تولید، قیمت تخم مرغ در مرغداری‌ها کیلویی ۱۴ هزار تومان است و حداقل ۵۰۰ تا حداکثر ۹۰۰ تومان هزینه حمل و نقل هر کیلو از آن به میادین و اتحادیه‌ها است.

وی با بیان اینکه وظیفه وزارت جهاد کشاورزی توجه به تولید است، اظهار کرد: اینکه بعد از تولید، تخم مرغ با چه قیمتی به دست مصرف کننده می‌رسد برای ما نیز سوال است و پیگیری گرانفروشی آن نیز در حیطه وظایف ما نیست.

سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد:در حال حاضر شرکت پشتیبانی اموردام یک شانه تخم مرغ یک کیلو و ۸۰۰گرمی تا دو کیلوگرم را با قیمت ۳۲ هزار تومان عرضه می‌کند.

وی همچین به قیمت مرغ در بازار اشاره کرد و گفت: هیچ مشکلی در تولید مرغ نداریم وقیمت آن نیز در بازار ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است. اما اینکه مرغ در بسته بندی‌های مختلف یا اشکال مختلف با قیمت‌های چند برابر به فروش می‌رود، پیگیری آن هم جزو وظایف وزارتخانه نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۵
سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی وظیفه تولید مرغ و تخم مرغ را برعهده دارد و پیگیری اینکه مرغ و تخم مرغ در بازار با چه قیمتی فروخته می شود برعهده این وزارتخانه نیست.
?????????????????????????????????
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خوب این بنده خدا یه بار حرف درست زده! پس وظیفه وزارت عریض و طویل صنعت معدن و تجارت!!!!! چیه؟
اين داستان اجباري شدن بسته بندي تخم مرغ كه منجر به افزايش قيمت ميشود هم در اين وضعيت واقعا غيرقابل تحمله
به اين ميگن مسول پاسخگو يعني احترام و توجه به خواسته مردم در قاموس اينها جايي ندارد بيشتر بپرسي ميگن بريد خدارا شكر كنيد كه هست خلايق هر چه لايق والسلام
متاسفانه وزارتین صمت و جهاد جای توپ را با تحم مرغ عوض کرده اند هریک وضعیت گرانی تخم مرغ را به زمین یکدیگر می اندازند .
خدايا اينجا ايرانه ايران مرغ كه همش دست دلاله نماينده صمت كه در يك فيلم مستقيم شماره دلال هارو داد به توليد كنند ها و به بهنه كرونا در خانه تشريف داشت تخم مرغ هم همينطور دست دلال هست پس مردم پيدا كنن دلال كيه هاااااااااااااااا
این وزارت خانه فقط نقش خروس را ایفا کرده و هرگونه رابطه با مرغ و تخم مرغ را انکار مینماید
در خبر مورخ 99/9/11 تابناک با کد خبر 1018581 ، مگر رئیس جمهور دستور ورود وزارت جهاد کشاورزی و صمت را جهت تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ ندادند؟
و در خبر مورخ 99/9/12 تابناک با کد خبر 1018740 مگر وزیر محترم جهاد کشاورزی نفرمودند که قیمت مرغ را در بازار کنترل کردیم و به دنبال کنترل بازار تخم مرغ هستیم ؟
حالا چرا سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی، بر خلاف سخنان رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، می فرمایند که وظیفه وزارت جهاد کشاورزی توجه به تولید است نه بیشتر ، این تناقض را چگونه می توان توجیه کرد؟
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خیلی ساده، هر کس هر کاری بخواهد می کند و هر کس هر چیزی بخواهد می گوید. والسلام شد تمام. مردم کجای این دولت و مسایل هستند. علی برکت الله.
وزیر مربوطه تعطیل است آنوقت شما از سخنگوی وزارت خانه توقع دارید
کلاً در ایران و مخصوصاً در این دولت هیچ کس کاری به اینکارها ندارد و مردم باید فکری به حال خودشان بکنند. زمان انتخابات که می شود همه خادم مردم هستند و بوسه بر دستان کارگر و کشاورز و کارمند می زنند. علی برکت الله.
همه این گرونی ها یه علت داره و اون هم بازی سیاسی هست که جناح رقیب روحانی راه انداخته تا خاطره بدی از روحانی رو تو ذهن مردم بکاره.
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خاطره بد؟!!!! روحانی؟!!!!! بابا مگه میشه کسی از جناب روحانی خاطره بدی داشته باشه؟
دوستان چرا سرتان را بدرد میاورید کلا ازدوره احمدی نژاد تا الان یکسال مانده به پایان دوره ریاست جمهوری کشوررارها میکنند هرکسی زورش بیشتر بود بیشتر میچابد مثل این میمانه که یک تیم فوتبال ازحریف چندتا گل دریافت کنه وقت جبران گل های خورده شده را نداشته باشه بازیکنان فقط توزمین میچرخند تا سوت پایات توسط داور زده شود وقتی کشور بدست سهمیه بگیران باندها وبیسواددان بیفتد توقع داشتید اینجا سوئیس شود نه عزیزم اینجا ازافغانستان هم بدتر شده وبدترتر هم میشه
من نمیفهمم تنها مشکل و گرانی تو این مملکت فقط مرغ و تخم مرغ و گوشت وشیره؟؟؟؟؟ چرا همش هرچی حرف زوره باید تولیدکننده محصول پروتیینی بشنوه و هیچکس سراغ خودرو و خانه و حبوبات و میوه و... نمیره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر