بازدید 12076
۹

وزیر علوم از مجلس کارت زرد گرفت

نمایندگان مجلس توضیحات وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره عدم افزایش حقوق کارکنان این وزارتخانه را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 12 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوال رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد از منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره علت عدم افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان وزارت علوم و مراکز وابسته به این وزارتخانه در دستور کار قرار گرفت.

پس از استماع توضیحات وزیر علوم، نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت که از توضیحات وزیر علوم قانع نشده است.

بر این اساس، توضیحات وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون سوال مذکور به رأی نمایندگان مجلس گذاشته شد و وکلای ملت با ۶۹ رأی موافق، ۱۴۶ رأی مخالف و ۱۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۸ نماینده حاضر در جلسه علنی توضیحات غلامی را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۹
این آقای وزیر كی به فكر كارمندان مجموعه وزارت بوده جز ضایع كردن حق كاركنان دانشگاه ها و مراكز وابسته هیچ اقدامی انجام ندادند. ممنون از نماینده مجلس جناب آقای نوروزی بابت این تلاش و پشتكار برای احقاق حقوق كارمندان
آدم های بی کفایت همه شغل دولتی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
سلام. فکر نمی کنید به همه توهین کردید؟ اندکی فکر کنید.
کاش مجلس فکری هم برای موضوع چاپ رساله های دوره دکترای دانشجویان این دوره می کرد. مافیای پولی عجیبی حول و حوش این موضوع شکل گرفته است و به علت تطابق نداشتن تعداد نشریات با تعداد مقالات پیشنهادهای پولی عجیبی برای چاپ مقاله ها می شود. با عنایت به این موضوع که چاپ مقالات به صورت الکترونیکی میسر شده است بهتر است وزارت علوم یا دانشگاه ها چاپ مقالات را به عهده بگیرند و از این فساد مالی عظیم جلوگیری کنند. دانشجویی که تلاش کرده است و خود را به مرحله دفاع یا فارغ التحصیلی رسانده است نباید اسیر دورگردهای میدان انقلاب شود که وعده چاپ مقاله را می دهند. بعید است آقایان خودشان از این موضوع اطلاع نداشته باشند.
ممنون از آقای نوروزی نماینده محترم علی آباد که بسیار بجایی کردند.
کاش مجلس انقلابی فکری هم بحال دانشگاه علمی و کاربردی می کرد که از مدیران بی کفایت و عاریه ای رنج می برد.
از نمایندگان مجلس به خاطر توجه به وضع معیشت کارکنان وزارت علوم تشکر می کنیم.متاسفانه مافیای هیات علمی ها در وزارت علوم اجازه هیچ گونه افزایش حقوق ومزایای کارمندان را نمیده
در وزارت علوم کلا فقط به فکر اعضای هیات علمی هستند و از اسفند 98 افزایش حقوق کارمندان را اعمال نکرده اند و از محل این اعتبار به حقوق هیات علمی ها اضافه کرده اند
بی شک جز ضعیف ترین وزرای علوم بعد از انقلاب هست دکتر غلامی
ایشون هم به هیات علمی ها بی توجهی کرد هم کارکنان و هم خود وزارت علوم
اصلا در حد وزارت نیست متاسفانه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار