بازدید 10315
۳

فکری: پراشتباه بودیم اما باتلاش مانع باخت شدیم

کد خبر: ۱۰۲۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 11 January 2021

محمود فکری، سرمربی استقلال پس از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: خسته نباشید به هر دو تیم می‌گویم. بازی خوبی در دو نیمه بود و موقعیت‌های خوبی ایجاد شد. بازی چهار گل داشت و در مجموع مساوی شدیم. فکر می‌کنم تماشاگران از این بازی راضی بودند. بازی‌ای که خوب بود و موقعیت‌های زیادی داشت. جا دارد از همه بازیکنان‌مان تشکر کنم. در نیمه دوم گل خوردیم ولی تلاش‌شان ستودنی بود که بازی را به تساوی کشیدند.

او درباره تعویض‌های تیمش گفت: تعویض ما براساس این بود که باتوجه به جلو بودن‌مان در بازی، نتیجه را حفظ کنیم. ما می‌خواستیم برنده بازی باشیم. اشتباهات ما فرصت زیادی به تیم حریف داد. ما از گل زود هنگامی که خوردیم باید بهتر استفاده می‌کردیم ولی بازیکنان‌مان استرس گرفتند. ما می‌توانستیم همان یک گل را حفظ کنیم و برنده بازی باشیم. ما امسال تیم خوبی را آماده کردیم. در داربی نتیجه برعکس جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی است و وقتی تیم بالانشین جلو می‌افتد، فکر می‌کند که بازی را برده است.

سرمربی استقلال درباره عملکرد داوری بازی گفت: آقای کرمانشاهی در نیمه اول استرس داشت. در نیمه اول به بازیکن ما کارت داد که همان صحنه را می‌توانست به سید جلال کارت زرد بزند. جا دارد به تیم داوری خسته نباشید بگویم و امیدوارم که توجه بیشتری به داوران‌مان شود. امیدوارم  داوران ایرانی بیش تری ببینیم که در بازی‌های بین‌المللی سوت بزنند.

فکری: پراشتباه بودیم اما باتلاش مانع باخت شدیم

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
به عنوان یه تاجی باید اعتراف کنم امروز لایق برد نبودیم حتی شانس آوردیم که مساوی کردیم. فکری تو این مسابقه نشون داد که مربی در حد تاج نیست. نیمه اول، بهترین بازیکنمون احمد موسوی بود که تو نیمه دوم بیرونش کشید تا وریا غفوری همچنان به بازی فوق ضعیف خودش ادامه بده. میلیون رو بیرون گذاشت تا نادری ناآماده، سمت چپ رو هم فلج کنه و میانه میدان رو هم به رضاوند و مهدی‌پور سپرد تا عملا ریگی در برابر هافبک‌های پرسپولیس تنها بمونن. با فکری، هیچی نمیشیم.
اگر منصف باشیم امروز پرسپولیس خیلی بهتر بازی کرد و شانسهای زیادی رو از دست داد. به هر حال دربی جذابی بود.
تیمی که قبل از بازی همه می گفتن برنده میشه،آخر باری به خاطر تساوی از خوشحالی داشت پر در می اورد،این حاصل فکر شما بود آقای فکری!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل