بازدید 23698

بیانیه استقلال علیه پرسپولیس درآستانه دربی

پرسپولیسی ها معتقدند تیم رقیب شان استقلال در چند بازی اخیر با اشتباهات داوری امتیازاتی را به دست آورده و خودشان نیز امتیازاتی را با خطای داور از دست داده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴ 08 January 2021

بار دیگر در آستانه دربی،  تنش بین دو باشگاه رقیب تهرانی بالا گرفته است و این بار نیز موضوع اصلی داوری است. بنظر می‌رسد این جدال تا روز مسابقه تشدید شود.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال در واکنش به ورود VAR به فوتبال ایران بیانیه ای به شرح زیر را منتشر کرد.

استقلال، تیمی که به گواه شواهد و آمار، قربانی بی‌چون و چرای اشتباهات داوری بوده حالا در فاصله چند روز مانده به دربی حساس پایتخت مورد کم لطفی و بی مهری کسانی قرار گرفته که خودشان در ادوار مختلف لیگ از اشتباهات داوری بهره فراوان برده‌اند!

در چنین شرایطی عجیب به نظر می‌رسد که برخی در فاصله چند روز مانده به بازی با استقلال از ضرورت وجود VAR سخن می‌گویند و گویی باقی تیم‌ها از جمله استقلال مخالف استفاده از VAR هستند در حالی که تنها بودجه سنگین مجهز شدن استادیوم‌های ایران به این سیستم سبب شده تاکنون اجرای آن در ایران عملی نشود و در این بین تقصیری متوجه استقلال نیست. لذا طرح چنین موضوعی به جز فرافکنی و بازی دادن افکار عمومی و تحت فشار قرار دادن داوران زحمتکش فوتبال ایران هیچ هدف دیگری دنبال نمی‌کند!

بیانیه استقلال علیه پرسپولیس درآستانه دربی

ضمنا دوستانی که در آستانه بازی با استقلال ژست مظلومیت به خود گرفته‌اند، بدانند استقلال هیچ هراسی از ورود VAR به فوتبال ایران ندارد و با اشتیاق فراوان از اجرای حداکثری عدالت در لیگ برتر استقبال می‌کند و شیفته برگزاری لیگی است که در آن اشتباهات داوری به حداقل برسد.

پرسپولیسی ها معتقدند تیم رقیب در چند بازی اخیر با اشتباهات داوری امتیازاتی را به دست آورده و خودشان نیز امتیازاتی را با خطای داور از دست داده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
استقلال از varترس ندارد بشرط آنکه varمربوط به رئال مادرید وارد گردد.ضمنا حتی فکر کنم نادری میتواند هزینه خریداری ونصب آن را تقبل نماید.
پاسخ ها
girl Esteghglali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
چیه سوختین که نادری امد استقلال و پولشم خودش میده حتی به پیشکسوتامونم احترام می ذاره
یعنی هیچ کسی به اندازه لنگ حسود نیس
لنگ حکومتی
بیانیه گروه کیسه
بابا مسعود اینا چرا همش میبرن ؟؟؟
بابا مسعود به فرزندش : نگران نباش پسرم تا نیم فصل صبر کن اونننچنان بازیکناشو میندازم اینور اونور که باز خودت قهرمان شی پسر گلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
حرف بیخود نزن
یادمان نمی رود بنا بر کارشناسی فوتبال ۱۲۰ در نیم فصل اول جام قبلی،که معلوم شد پرسپولیس حدود ۱۳ امتیاز از لطف داوران کاسب شد و با همین اختلاف اهدایی، قهرمانی رو غصب کرد. البته از آنطرف ۱۲ امتیاز از استقلال با کمک داورها کم شدکه اگهvar بود, الان استقلال قهرمان شده بود. شما دیگه مظلوم نمایی نکنید.
پاسخ ها
girl Esteghglali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
این لنگا مظلوم نمایی عادتشونه
پرسپولیسی ها حرف مفت زیاد می زنند . صد البته که VAR برای همه تیم ها خوبه و حق هیچ تیمی پایمال نمیشود. استقلال قهرمان - عشق منی جاودان
بابا مسعود استقلال را دعوا کن منو اذیت میکنه !!
کجای این علیه پرسپولیس بود
ابراهیم شکوری کسی که بدون هیچگونه سابقه مدیریتی در فدراسیون سمت مهمی میگیره و درقرارداد ویلموتس میلیاردها تومان از پول بیت الحال به هدر داد بدون هیچگونه توبیخ وبازداشت در سمتی جدید منصوب می‌شود... از سخنان گهربار شکوری:اگه وار نبود ما قهرمان آسیا می‌شدیم!!!!
احتمالا یحیی از مدار خارج شده!!!!
اقایون استقلالیااا...حق دارید انقدر حرصو جوش بخورید چون تازه اومدید بالای جدول تازه با حال و هواش اشنایید.ما ناراحت فشارخونتون هستیم.میخوایم خیالتون راحت کنیم.وفقط تا چن روز بالای جدول میمونید و بعد از چن روز صدر جدول مث سقوط ازاد پرتتون میکنه پایین...چون به تیم اصلی خودش عادت داره(عشقپولیس)پس انقدر حرص نخورید((:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
موافقگ
girl Esteghglali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ما حرص و جوش نمیخوریم معلومه که توشکین
اره راس می گی ما نبودیم که 18 سال قبله شما درس شدیم در ضمن ناراحت خودتون برای دربی باشین
ما میدونیم اگه خوب بازی نکنیم صدر نمی مونیم و بخاطر همین تلاش می کنیم که تو صدر بمونیم
صدرم به تیم اصلی یعنی استقلاله که عادت داره نه به لنگ که تازه 4 ساله رفته صدر اونم با حمایت بابا و داورا
واقعا مسخرس
استقلاله بیچاره تقریبا تو هر بازی یه پنالتی به نفع استقلاله ولی داورا پنالتی استقلالو نمی گیرن بعد چه جوری ما دوس نداریم VAR باشه تو ایران ؟؟؟؟
آقاي شكوري
تا ده سال پيش ديپلم داشتي
چه جوري دكتر شدي ؟
به ما هم ياد بده
بابا اهنگ تو بشور
آقا توفینال قهرمانان آسیا که هند تابلو بود آخه چرامیگین ما به varباختیم بعدشم برین تاریخ دربی ها ونتایجشو ببینین درکل تعداد بر د کدوم تیم بیشتره تااینجا که استقلال بابادربی۶۹یادتون رفته خوب شیث جاموند فرهادم گل زد یا یک چهارم نهایی جام حذفی بود چند سال پیش که خیلی هم دور نیست بازی کشید وقت اضافه تونیمه اول وقت اضافه مجتبی دوتازد اسمعیل شریفات هم یه دونه خوبه آدم تارخو ببینه
به نظرم واقعا پرسپولیس خوب بازی کرده و با بدشانسی روبرو بوده و استقلال هم با خوش شانسی این چند تیم رو برده
استقلال یادش رفت که مفتی مفتی ازدست نفت فرارکردچون گل سالم نفت ابسایداعلام کردن
واقعادارین میسوزی کیسه جون چون بعدازهفت سال اومدی صدرجدول عجله نکن تانیم فصل هنوزدوربایدخودت بکشی پایین چون سرورت میادجات میگیره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان