بازدید 8409
۴

توئیتر دسترسی ترامپ به حسابش را تعلیق کرد

توئیتر درپی تعلیق دو پیام تحریک آمیز دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دسترسی او به حساب کاربری‌اش را به مدت ۱۲ ساعت تعلیق کرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲ 07 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، توئیتر دسترسی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی را به مدت ۱۲ ساعت تعلیق کرد.

این اقدام پس از تعلیق دو پیام تحریک آمیز دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت گرفت.

توئیتر در عین حال هشدار داد که در صورت تکرار نقض قوانین این شبکه اجتماعی، دسترسی رئیس جمهور آمریکا به صورت دائم مسدود خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فکر کن صدا و سیمای ما دسترسی شخص اول مملکت به تریبونش را قطع کند
جالبه توی بعضی کشورها سیاستمداران رسانه ها رو بایکوت می کنند ولی توی بعضی دیگه رسانه ها سیاستمداران رو.
واضحه که توییتر به نوکر چین تبدیل شده
احتمال زیاد اینا همه نمایشه چون همزمان یه صهیونیسته دیگه پارلر رو جای توییتر راه انداخته که طرفدارهای جمهوریخواهان به اونجا مهاجرت کنند. به این میگند تفرقه بنداز و حکومت کن. یعنی دو گروه عمده از مردم که از هم ایزوله هستند و امکان صحبت و رد و بدل کردن اطلاعات با هم رو ندارند و کینه و نفرت بینشون هر لحظه بیشتر میشه. البته اگه نمایش هم نباشه باید گفت چشم ترامپ کور. وقتی به بهانه مبارزه با یهودی ستیزی (آنتی سمتیزم) قانون مقابله و سانسور منتقدان اسراییل و صهیونیزم رو امضا میکرد باید فکر این مواقع رو هم میکرد. در واقع اکانت توییتر ترامپ همون موقعی تعلیق شد که اکانتهای مخالفان آمریکا و اسراییل حذف و تعلیق میشد. وقتی اجازه بدی یه مشت میلیاردر خودخواه که مردم عادی رو چیزی بیش از گاو و گوسفند در نظر نمیگیرند با رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تعیین کننده این باشند که مردم چه چیزی رو باید بدونند و چی رو نباید بدونند نتیجه میشه دیکتاتوری و الیگارشی به بدترین شکل ممکن تحت عنوان دروغین دموکراسی و آزادی بیان
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی