بازدید 6424

کاهش بیماران بستری کرونا در کهگیلویه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: پیش‌بینی می‌شود وضعیت کرونایی شهرستان کهگیلویه طی ۲ روز آینده از نارنجی به زرد تبدیل شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ 06 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، پرویز یزدان‌پناه امروز در حاشیه بازدید از کلینیک در حال ساخت دهدشت اظهار داشت:خوشبختانه در کهگیلویه آمار بیماران کرونایی بستری در آی‌سی‌یو و تعداد مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ کاهش داشته که پیش‌بینی می‌شود طی یک تا دو روز آینده وضعیت این شهرستان از نارنجی به زرد تغییر کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: این روند کاهشی به این معنا نیست که مردم عادی انگاری کنند و آن را پایان بیماری تلقی نمایند. عادی انگاری خود منجر به ایجاد خیز جدید شده و مرگ و میر بسیاری را در پی خواهد داشت.

یزدان‌پناه از مردم خواست که در صورت داشتن هر گونه علائم یا تماس با بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به مراکز مراجعه نموده و یا در طرح شهید سلیمانی جهت نمونه گیری همکاری کنند.

وی یادآور شد: از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در منزل خود قرنطینه هستند نیز خواهش می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی در جامعه حضور پیدا نکنند تا این بیماری منتشر نشود.

این مسؤول در خصوص روند عملیات کلینیک دهدشت گفت:با توجه به اینکه پیمانکار این پروژه خلع ید شده است، باید تحویل دانشگاه داده شود تا بتوانیم به صورت امانی این کلینیک را در طی کمترین زمان ممکن به اتمام برسانیم و خدمات بهداشتی و درمانی که در شان مردم این شهرستان است را در اختیارشان قرار دهیم.

وی اضافه کرد: منابع لازم جهت تکمیل این پروژه از وزارت بهداشت تأمین شده و فقط باید پروژه را طی صورتجلسه‌ای تحویل گرفته و روند ساخت آن را ادامه داده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی در ادامه یاد آور شد: دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان نیز نصب گردیده و لوله گذاری به بیمارستان و فنس کشی آن، طی روز‌های آینده صورت خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل