بازدید 4644

کرونای انگلیسی به یونان رسید

وزارت بهداشت یونان اعلام کرد چهار مورد از نوع جدید ویروس کرونا در افرادی که به تازگی از سفر به انگلیس بازگشته اند, در این کشور شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 04 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز، وزارت بهداشت یونان اعلام کرد چهار مورد از نوع جدید ویروس کرونا در افرادی که به تازگی از سفر به انگلیس بازگشته اند، در این کشور شناسایی شده است.

نوع جدید ویروس کرونا که هم اکنون در حال گسترش در سراسر جهان است؛ نخستین بار در انگلیس پیدا شد و قابلیت سرایت بیشتری از نوع اصلی این ویروس را دارد که نخستین بار یک سال پیش در چین شناسایی شد. نوع جدیدتر نیز نخستین بار در آفریقای جنوبی کشف شد.

یک مقام وزارت بهداشت یونان که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با رویترز اعلام کرد: این چهار نفر به تازگی از انگلیس به یونان سفر کردند. آن‌ها قرنطینه شده اند. این نخستین باری است که یونان از موارد نوع جدید ویروس کرونا خبر می‌دهد.

یونان از روز یکشنبه به منظور مهار شیوع ویروس به مدت یک هفته محدودیت‌های کرونایی را تشدید کرد. این کشور، که هفته گذشته واکسیناسیون کووید-۱۹ (بیماری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا) را آغاز کرد، از ۱۴۰ هزار و ۹۹ مورد تایید شده ابتلا به این ویروس و چهار هزار و ۹۵۷ مورد مرگ بر اثر آن خبر داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست