بازدید 9790
سخنگوی سپاه پاسداران:

آمریکا از قدرت سردار سلیمانی هراس داشت

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به هراس آمریکایی‌ها از قدرت سردار شهید سلیمانی گفت: باید مکتب این شهید بزرگوار برای همگان تبیین شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵ 02 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار رمضان شریف عصر شنبه در گردهمایی اصحاب رسانه در افتتاحیه جشنواره ابوذر بیان داشت: یکسال از شهادت سردار سلیمانی گذشت، سالی که هر لحظه آن یاد شهید سلیمانی در ذهن ما حضور داشت یکسال ما چهره نازنین این عزیز شهید را ندیدیم، اما همواره امیدوار هستیم به فضل الهی و راهنمایی‌های رهبر انقلاب که همچنان راه شهدا رهبر و سیدالشهدا (ع) ادامه داشته باشد.

وی افزود: افتخار بزرگی نصیب استان کرمان شده که یکی از چهره‌های بزرگ (سردار سلیمانی) را تقدیم جهان اسلام کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران از سردار سلیمانی به عنوان سردار ملی یاد کرد و گفت: سردار ملی یعنی همه ملت ایران یکپارچه به او عشق می‌ورزیدند و دوستش داشتند؛ این لقب بسیار خوبی است که خداوند به واسطه شهامت، ایثار، مبارزه مداوم و توأم با صفا و صمیمیت به او عطا کرده است.

شریف تصریح کرد: جاذبه این سردار در حد اعلا بود و باید قدر این چنین شخصیتی را بدانیم لذا مکتب سلیمانی در امتداد مکتب امام و مکتب رهبر معظم انقلاب و در امتداد مکتب سیدالشهدا و ائمه اطهار (ع) است.

شریف گفت: از روح لطیف و عرفانی و شخصیت انسان ساز و جاذب سردار سلیمانی کم گفته شده است؛ اگر بخواهیم مکتب حاج قاسم را تبیین کنیم باید به این ابعاد هم بپردازیم و فرزندان انقلاب را الگوی خود قرار دهیم. ما در دوران مقدس فرماندهانی زیادی مثل شهید خرازی، شهید باکری و … داشتیم، اما چه شد که خداوند به حاج قاسم عمر طولانی‌تری داد؟

وی ادامه داد: معتقدم خداوند به ما فرصتی داد که ۵۰ میلیون نسل جدید که دوران دفاع مقدس را از نزدیک ندیده‌اند با یکی از تربیت یافتگان و فارغ التحصیلان درجه اول دفاع مقدس روبرو شوند و او را الگوی خود قرار دهند.

حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی آمریکا را به هراس انداخت

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: همه می‌دانند که حاج قاسم در میان مردم ایران و مردم جهان علاقمندان زیادی دارد؛ حضور کم سابقه مردم در مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی باعث شد رهبر معظم انقلاب از این روز به نام یوم‌الله نام ببرند، این حضور میلیونی با آن پیام نرم‌افزاری که در دل خود داشت، آمریکا را به وحشت انداخت.

وی گفت: اگر آن حضور میدانی مردم نبود بعد از حمله به عین‌الاسد و پایگاه آمریکایی‌ها در عراق حتماً با واکنش آمریکایی‌ها روبرو می‌شدیم آن‌ها این حضور را دیدند اوج این محبوبیت را لمس کردند اقتدار سپاه را استشمام کردند و آمریکایی‌ها جرأت نکردند واکنشی نشان دهند.

وی ابراز داشت: در ۱۰ ساله گذشته بیشترین سردار ما در سپاه که مورد هجمه دشمن قرار گرفت سردار سلیمانی بود و از طرفی کمترین پردازش رسانه‌ای نیز مربوط به سردار سلیمانی بود لذا اینجا باید مردم ایران را تحسین کرد که چگونه سره را از ناسره تشخیص دادند این جاست که رهبری می‌گویند ملت ما بهتر از ملت زمان رسول الله (ص) هستند.

شریف یادآور شد: عاشقان زیادی در داخل و خارج از کشور مشتاق هستند که آرامگاه ایشان را زیارت کنند مردم کرمان صاحب سرمایه معنوی بزرگی همچون قاسم سلیمانی هستند.

وی خطاب به مردم کرمان بیان داشت: امروز شما مردم کرمان در جوار حرمی هستید که حرم‌ها را امن نگهداشت لذا شرایط کرمان بسیار متفاوت‌تر از گذشته است.

شریف ادامه داد: مردم کرمان باید مکتب حاج قاسم را در بیان، گفتمان و رفتار خود نشان دهند و بعد از برطرف شدن کرونا پذیرای زوار این شهید بزرگوار باشند.

سخنگوی سپاه پاسداران با ذکر این پرسش که چرا این سردار بزرگ را به شهادت رساندند؟ گفت: آمریکایی‌ها هرگز تمایل نداشتند که شهید سلیمانی اینچنین شهید و به قهرمان ملی تبدیل شود ضمن اینکه در ۱۰ سال گذشته در تلاش بودند که چهره این شهید را زیر سوال ببرند و دنباله‌های داخلی با شیطنت آن‌ها را دنبال می‌کردند.

وی افزود: خط رسانه‌ای دشمن بر این بود که چهره این شخصیت قرص و محکم سردار سلیمانی را در بین افکار عمومی تخریب کنند، گزارش‌های زیادی را در دستور کار برای تخریب ایشان گذاشتند و امیدوار بودند فشار حداکثری مردم را به خیابان‌ها بکشد، اما اراده خداوند چیز دیگری بود.

شریف اظهار کرد: دشمن چهار اصل را در دستور کار داشت؛ تجزیه کشور‌های اسلامی، دولت سازی همراه با آمریکایی‌ها، ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست‌ها و چپاول ثروت‌های کشور‌های منطقه، اما آمریکایی‌ها شکست خوردند.

وی افزود: در روز سوم درگیری‌های سوریه کلینتون در تونس یک کنفرانس با حضور ۸۲ کشور خاورمیانه برگزار کرد و به تصور اینکه موضوع سوریه را به پایان رساندند مصاحبه کردند که خروجی این جلسه این بود که چگونه اسلحه بدهیم به داعش، النصره و … که این‌ها دولت سازی کنند، اما سردار سلیمانی با هدف سازی خود نقشه آن‌ها را با شکست مواجه کرد.

آمریکا از قدرت سردار سلیمانی هراس داشت

شریف گفت: آن‌ها از سردار سلیمانی برای این عصبانی هستند که نه تنها سه استراتژی را باطل کرد بلکه تشکل نیرو‌های قدرتمندی از کشور‌های اسلامی به وجود آورد، تشکلی که برای اولین در ۲۰۰ سال اخیر مسلمانان مختلف را در یک جبهه علیه دشمنان خود قرار می‌داد در صفی واحد، با فرماندهی واحد و هدفی واحد، جنگیدند و این قدرت او بود که آمریکایی‌ها را ترساند.

سخنگوی سپاه اظهار داشت: امروز نیرو‌های جیش الوطنی کار را برای آمریکایی‌ها سخت کرده، وجود جبهه فاطمیون امروز برای آمریکایی‌ها مشکل به وجود آورده‌اند و گروه‌های مبارزه فلسطینی مثل سابق نیستند آن‌ها به سلاح قدرتمندی دست پیدا کرده‌اند و بچه‌های یمن هم شرایط خوبی برای مبارزه با آمریکایی‌ها پیدا کردند.

وی ادامه داد: قبل از اینکه موشک‌های سپاه در عین الاسد فرود بیاید حاج قاسم چندین مرتبه تیم آمریکایی‌ها، ترامپ و صهیونیست‌ها را ضربه مغزی کرده بود لذا خود ترامپ اقرار کرد که هزاران تریلیون در عراق هزینه کردیم و اینک باید چراغ خاموش حرکت کنیم.

شریف ابراز داشت: ما باید نسبت به معرفی سردار سلیمانی صادقانه عمل کنیم وی خودش را سرباز امام نام می‌برد. اگر حمایت‌ها، تدابیر، راهنمایی‌ها و تشویق‌های حضرت آقا نبود به گفته خودش؛ امروز قاسم سلیمانی، سردار سلیمانی نمی‌شد و بالاترین نشان نظامی به سردار سلیمانی اعطا شد لذا آقا هست که میدان به سلیمانی و سلیمانی‌ها می‌دهد که بدرخشند.

گفتنی است در این مراسم از خانواده‌های شهید مغفوری، نامدار محمدی، حسین اسدی، حسن مصطفوی و غلامرضا آتشی گوهری تقدیر به عمل آمد همچنین از آثار کمیته رسانه و تولیدات فرهنگی هنری در راستای ترویج مکتب حاج قاسم و پوستر جشنواره ابوذر رونمایی شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر