بازدید 10244

بایدن دو معاون وزارت دفاع دولت خود را تعیین کرد

رئیس جمهوری منتخب آمریکا، کاتلین هیکس و کالین کال را به عنوان معاونان وزیر دفاع دولت خود برگزید.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۳ 31 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از تارنمای رئیس جمهوری منتخب آمریکا، جو بایدن و کامالا هریس روز چهارشنبه اعلام کردند «دکتر کاتلین هیکس» را به عنوان معاون وزیر دفاع آتی برگزیده‌اند.

کاتلین هیکس
بایدن دو معاون وزارت دفاع دولت خود را تعیین کردهیکس معاون رئیس و مدیر برنامه امنیت بین‌المللی مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی است. او مشاور قابل اعتماد جو بایدن در امور امنیت ملی و سیاست خارجی با چندین دهه تجربه بوده است.

او در حال حاضر سرپرست تیم انتقالی بایدن-هریس در وزارت دفاع است تا اطمینان حاصل کند که این وزارت‌خانه از روز نخست این دولت، برای ایمنی و امنیت خانواده‌های آمریکایی آماده است.

در زمان دولت اوباما-بایدن، وی به عنوان معاون وزیر دفاع در امور استراتژی، برنامه ریزی و پرسنلی بود و توسط مجلس سنا تایید شد که به عنوان معاون اصلی معاون وزیر دفاع در امور سیاست گذاری خدمت کند. وی بیش از یک دهه کارمند خدمات حرفه‌ای در پنتاگون بود و جوایز خدمات برجسته از سه وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش و همچنین جایزه عالی در رهبری انجمن زنان حرفه‌ای وزارت دفاع را دریافت کرد.
 
کالین کال
بایدن دو معاون وزارت دفاع دولت خود را تعیین کردرئیس جمهوری منتخب آمریکا و معاون اول وی، همچنین «دکتر کالین کال» را به عنوان قائم مقام وزیر دفاع در امور سیاست دفاعی برگزیدند.

کالین کال در حال حاضر مدیر مشترک مرکز امنیت و همکاری بین‌المللی، عضو ارشد استیون سی. هازی در موسسه مطالعات بین‌المللی فریمن اسپوگلی و استاد علوم سیاسی در دانشگاه استنفورد است.

کال، برای مدت طولانی مشاور امنیت ملی مورد اعتماد رئیس جمهوری منتخب بایدن بوده است، همچنین یک مشاور استراتژیک در مرکز دیپلماسی و تعامل جهانی پن بایدن است.

از دیگر مسئولیت‌های کال، معاون دستیار باراک اوباما و مشاور امنیت ملی معاون اول وی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ بوده است.

وی فعالیت خود را به عنوان یک افسر اقدام در دفتر وزیر دفاع آغاز کرد و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۰۹ به عنوان معاون دستیار وزیر دفاع برای خاورمیانه بود.

بر پایه گزارش تارنمای رئیس جمهوری منتخب آمریکا، کال در پیشبرد و تدوین استراتژی و سیاست پنتاگون از جمله برای عقب نشینی و انتقال مسئولیت پذیر در عراق، مقابله با آنچه که برنامه سلاح اتمی و نفوذ منطقه‌ای ایران و تقویت روابط دفاعی با اسرائیل، نقش اصلی ایفا کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی