بازدید 8758

محور فیروزکوه به دلیل برف و کولاک بسته شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور فیروزکوه به دلیل برف و کولاک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 25 December 2020

به گزارش تابناک، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعت ۱۲:۱۵ امروز جمعه، پنجم دی ماه ۹۹، محور فیروزکوه در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی استان مازندران و شرق استان تهران به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شد.

وی ادامه داد: همچنین محور گلستان –شاهرود که به محور توسکستان معروف هست هم از پیش از ظهر امروز به دلیل بارش برف مسدود شده و این وضعیت هچنان ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از بازگشایی محورهای زنجان –طارم و گردنه –قره آقاج که صبح امروز به دلیل بارش برف مسدوده شده بود خبر دادو گفت: محور خلخال اسالم در استان های اردبیل و گیلان نیز با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه از صبح امروز بازگشایی شد.

شیرانی از بازگشایی محور هراز نیز خبر داد وگفت: محور هراز که به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید، کاهش دید و عدم ایمنی مسدود شده بود بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در هر دو طرف این مسیر نیز به شرط داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه لازم است رانندگان و مسافران از انجام هرگونه سفر غیرضروری در این ایام خودداری کنند، گفت: اما در صورت الزام به سفر به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستان الزامی است.

به گفته شیرانی، در حال حاضر بارش برف در استان گلستان محورهای گرگان-شاهرود و آزادشهر –شاهرود و ارتفاعات محورهای قزوین، کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه را تحت تاثیر خود قرار داده است. در محور هراز و محور شهمیرزاد-کیاسر در استان سمنان و محورهای زنجان-طارم و گردنه-قره آغاج در استان زنجان نیز تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر