بازدید 13062

برف در جاده های گیلان/ یک جاده بسته شد

سخنگو و مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از بسته شدن محور خلخال - اسالم (حد فاصل خلخال تا مرز استان گیلان در حوزه استحفاظی اردبیل) به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ 25 December 2020

به گزارش «تابناک»، امیر مرادی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به غیر از محورهای اسالم- خلخال و پونل- خلخال سایر راههای استان باز است ، افزود: با توجه به شدت کولاک در محور اسالم به خلخال و بسته شدن محور از سمت خلخال با هماهنگی پلیس راه استان های گیلان و اردبیل این محور از سمت اسالم نیز مسدود شد.

وی با اشاره به بسته بودن محور پونل- خلخال نیز اظهار داشت: کسانی که قصد سفر به استان اردبیل را دارند از مسیر آستارا تردد کنند.

وی خاطر نشان کرد: البته با توجه به اینکه برای امشب بر اساس پیش بینی های هواشناسی در ساعت های ۲ و ۳ بامداد شدت بارش ها بیشتر خواهد شد به همین دلیل و به منظور ایمنی تردد کنندگان با هماهنگی پلیس راه از تردد خودروها در تمامی مسیرهای کوهستانی تا زمان بارش برف جلوگیری می شود.

مرادی یاداور شد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده ؛ ارتفاع برف در محور های اسالم- خلخال و پونل - خلخال بین ۳۰ تا ۳۵ سانتیمتر ، محور بلوردکان - خصیب دشت به ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر ، ماسال - گیلوان نیز به ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر رسید.

سخنگو و مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان اظهار کرد: همچنین ارتفاع برف محور رستم آباد - حشمت آباد - قوشه لانه - کلیشم، رودسر - لات محله و فومن- ماسوله ( ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر) گزارش شده است.

براساس گزارش هواشناسی بارش ها در گیلان تا روز جمعه ادامه خواهد داشت .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار