بازدید 22375
۲۰۰ راهدار آماده خدمات رسانی به مردم هستند

بارش برف در شمال و شرق استان تهران

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان این که سامانه بارشی در شمال و شرق استان تهران فعال و بارش برف آغاز شده است، گفت: ۲۰۰ راهدار با بیش از ۱۳۰ خودرو آماده برف روبی و خدمات رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳ 25 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عادل مصدقی معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار کرد: از ساعت ۲۱ شب گذشته سامانه بارشی در استان تهران فعال شد و این سامانه از حدود یک ساعت پیش با بارش شدید برف در شهرستان‌های شمال و شرقی استان تهران هم چنان فعال است.

وی گفت: حدود ۲۰۰ راهدار با بهره‌گیری بیش از ۱۳۰ خودرو آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: در محور لواسانات و هراز شاهد کولاک مقطعی هستیم و از هموطنان درخواست داریم از تردد غیرضروری در این محور‌ها تردد نکنند و در صورت تردد حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مصدقی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر از محور‌های استان تهران برف روبی و یک هزار و ۳۰۰ تن نمک و شن استفاده شد.

وی در خصوص مشکلات ایجاد شده شب گذشته محور قدیم جاجرود به تهران، اذعان داشت: متاسفانه اکثر عمده مشکلات در پل محور جاجرود وجود دارد و با کوچکترین بارش برف در این محدوده، دچار ترافیک شدید خودرو‌ها می‌شویم.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران ادامه داد: در فاز‌های ۱۱ و ۸ پردیس هم مردم دچار مشکلاتی بودند که در حوزه شهرداری است و همکاران ما در شهرداری در اسرع وقت نمک پاشی را انجام و تردد در این مناطق هم برقرار شد.

مصدقی به مسدود شدن محور تهران- شمال اشاره و تصریح کرد: محور تهران- شمال همانند تهران- پردیس زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران نیست و مربوط به شرکت‌های بهره برداری خصوصی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برخی مشکلات به وجود آمده در آزاد راه تهران-شمال، با تشخیص شرکت بهره برداری مستقر در آزاد راه، یک ساعت مسدود شده بود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از تمامی هموطنان درخواست کرد در صورت ضرورت تردد در محور‌های استان تهران حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر