بازدید 9388
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

مجلس‌برای‌حل معیشت‌و‌اقتصاد مردم‌همسو با دولت‌است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات معیشت و اقتصاد مردم همسو با دولت و آماده کمک در این زمینه است.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 24 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در نشست با مسئولان شهرستان سبزوار افزود: یکی از دغدغه‌های جدی نمایندگان مجلس رفع چالش‌های اقتصادی با کمک دولت است. نمایندگان مجلس تابع و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و بنای دخالت در کار‌های دولت را ندارند، اما مجلس ناظر فعالیت‌های دولت است و ریل گذاری می‌کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سفر گروهی نمایندگان مجلس به مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به منزله دخالت در امور دولت نیست بلکه با هدف ایجاد گشایش در کار مردم و رفع گره‌های اقتصادی است.

نیکزاد افزود: در این سفر‌ها با هماهنگی وزیران، معاونان آن‌ها و مدیران کل استانی قول‌هایی جهت رفع مشکلات داده میشود که پیگیری و تحقق این مطالبات در ماه‌های آتی دنبال می‌شود و چنانچه در اجرای مصوبات تعللی صورت گیرد، وزیر و مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند.

وی مطرح کرد: طی سفر یک روزه به شهرستان سبزوار مقرر شد برای تکمیل راه‌آهن و ایستگاه سبزوار ۴۰۰ میلیارد ریالی که امسال ابلاغ شده به صورت ۱۰۰ درصدی کامل تخصیص یابد.

نیکزاد گفت: همچنین پرواز‌های فرودگاه سبزوار که طی ماه‌های اخیر کاهش یافته بود که با هماهنگی صورت گرفته با شرکت‌های هواپیمایی ماهان و آتا پرواز‌های هفتگی فرودگاه سبزوار به پنج پرواز رفت و برگشت در مسیر سبزوار - تهران افزایش خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل